Review farduri Puretouch...


Georgiana,fericita castigatoare a celor doua farduri Puretouch,mi-a trimis aseara parerea ei despre aceste produse:

,,Astazi am ridicat coletul si bineinteles ca nu am avut rabdare sa ajung acasa pentru a il deschide ci cautam pe strada printre pufuletii de spuma fardurile:))
Cand am ajuns acasa le-am incercat pe ambele.
Nuanta Purple este un mov foarte dragut,parerea mea e ca poate fi folosit atat pentru machiajul de zi cat si pentru cel de seara iar nuanta London Fog este un cenusiu foarte interesant...cu subtonuri de mov.
In graba mea de a incerca fardurile nu am mai aplicat primer si am fost uimita de cat de bine s-au asezat pe pleoapa.E nevoie de putin fard pentru a se vedea culoarea si sunt pigmentate chiar si fara primer.Recunosc ca nu am folosit farduri foarte scumpe dar dintre toate fardurile folosite consider ca este fardul care se aseaza cel mai bine pe pleoapa.
Multumesc inca o data pentru acest frumos cadou!''


Nu ai pentru ce sa imi multumesti:)
De asemenea,va astept sa va inscrieti la giveaway-ul sponsorizat de Sigma:)
Mai aveti la dispozitie 4 zile pentru inscriere:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu