Duminica asta

M-am gandit sa preiau si eu acest post de la Iguanitza.
Imi place tare tare mult si sper sa nu se supere pe mine:-s
Asadar:

| Am văzut| Supernatural |Am ascultat| Rihanna-man down♥ |Am citit mail-urile ,blogurile fetelor ,Anatomia si Fiziologia corpului uman |Am făcut| m-am relaxat si mi-am scris temele pentru maine |Am mâncat| cartofi noi la cuptor cu piept de pui la gratar-totul pregatit de mine |Am băut| Nestea cu lamaie |Am gândit| ca nu voi reusi la admiterea de anul viitor pentru facultate |M-am bucurat| ca nu mai am nici un examen de dat la ECDL |M-am enervat| azi nu|Mi-am dorit| sa am timp vara aceasta sa invat pentru admitere si sa ma distrez cat mai tare in vacanta |Click| mail,youtube,blogspot |M-am mirat| cat de nesanatos mananc si cum imi stric organismul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu