Blog Sale





Reguli:
1.Daca va doriti un produs anume,va rog sa lasati un comm la aceasta postare.Primul venit,primul servit!
2.As dori sa primesc banii intr-un cont(Brd)
3.Transportul este de 3 lei.
4.Pentru alte detalii va rog sa imi dati un mail(adisor68@yahoo.com)


1.Ceas Precision by Gruen.
Este nou,nu l-am purtat niciodata.Pret de achizitie: 29,99 dolari.
Pret: 45 lei


Mai jos gasiti un filmulet:">





2.Ruj Oriflame(cu efect de marire)-nuanta Pink
-culoarea reala o vedeti in poza a doua
-a fost folosit o singura data
pret: 5 lei




3.Ulei fin cu extract de ulei de Susan si ceai verde
-mai are 35 ml din 50 cat avea initial
pret:25 lei

4 comentarii:

  1. Buna! AM si eu un blogsale, daca esti interesata:*
    http://ntdah2.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Este disponibil Fond de ten Yves Saint Laurent Perfect Touch,daca da l-as dori eu

    RăspundețiȘtergere
  3. @Irene

    da:* te rog sa imi dai un mail:*

    RăspundețiȘtergere
  4. as vrea si eu Ruj Oriflame(cu efect de marire)-nuanta Pink-5 lei :) Sper ca este disponibil .email : biancanemesu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere