Thboxes winners




Iata ca a sosit si momentul sa aflati cine a castigat concursul sponsorizat de Thboxes.com.
Dupa lungi discutii cu Kristen,am aflat ca unele dintre voi nu ati respectat in tocmai regulile impuse.
Nu am descalificat pe nimeni(pentru ca asa mi-au spus organizatorii),dar tin sa anunt ca va fi ultima data cand accept asa ceva.
Am avut 28 de participante(imi cer scuze Florentina Georgiana) dar te-ai inscris dupa finalizarea concursului.:-s
Asadar,vor fi doua castigatoare.Acestea sunt:

Felicitari Dia si Alyna.Make-up:).Am sa va trimit un mail imediat:*

Multumesc tuturor pentru participare:):* Mai am doua concursuri pregatite pentru voi:*

8 comentarii:

  1. @Alyna.make-up


    Ti-am dat mail:*Te rog sa imi spui daca totul este in regula

    RăspundețiȘtergere
  2. dedeea, am primit mailul tau,acum incerc sa ma hotarasc ce accesoriu sa imi aleg dupa care iti trimit mail. Multumesc inca o data pt. aceasta sansa:X !

    RăspundețiȘtergere