Review: Liz Earle Energising Body Lotion






Dupa cum bine stiti si probabil ati citit si pe alte bloguri,Liz Earle este o firma de renume din Marea Britanie,obtinand pana in prezent doua premii:Best British Brand 2011 si Best Online Retailer 2011.
Multe bloggerite ,dar si make-up guru de pe Youtube folosesc aceste produse si le recomanda tuturor.
Eu voi face exact acelasi lucru deoarece calitatea lor m-a convins.Sunt decisa sa achizitionez aceste produse dupa ce le voi termina si am sa va anunt de fiecare data cand voi face acest lucru.
Produsul despre care am sa va vorbesc astazi este Liz Earle Energizing Body Lotion.
O crema de corp ce promite sa catifeleze pielea, tonifice si sa ii redea elasticitatea .
Am folosit aceasta crema in fiecare seara,astfel ca mi-am format o parere despre ea.:)



Ce mi-a placut:
-are o textura light si se absoarbe foarte usor.Imediat dupa ce ai aplicat crema poti sa te si imbraci.
-este cea mai hidratanta crema ever!!! Pielea este vizibil mai hidratata si foarte moale.
Cu aceasta crema am reusit sa scap de pielea aspra de la genunchi si coate.
Am folosit-o si pentru calcaie si pot spune ca a facut treaba buna.
-contine numai ingrediente naturale,fara parabeni:ulei de portocale,8 uleiuri esentiale ,vitamina E etc.Lista completa o gasiti aici.
-pot spune ca isi merita pe deplin denumirea de ,,energizing'' deoarece pielea este mult mai tonifiata dupa ce o aplic.Pot spune ca are intr-o mica masura efect de lifting.
-ambalajul este practic si usor de transportat

Mirosul este usor medicinal,lucru poate pe care unele dintre voi nu il suporta.Insa pe mine nu m-a deranjat pentru ca ma energiza instantaneu.
Aici am sa ii acord insa un punct minus deoarece stiu ca pe unele dintre voi s-ar putea sa va deranjeze.


In concluzie: este o crema de corp foarte buna pe care o recomand.
Liz Earle isi merita pe deplin cele 2 premii obtinute.Eu va invit sa vizitati site-ul lor si sa imi spuneti ce v-ar place sa incercati :)
Pe de alta parte,puteti incerca produsele lor in asa numitele,,travel kit'' pentru a va forma o idee.Si costa si putin:)


Alte pareri puteti citi aici:

2 comentarii:

  1. Hei ! Esti singura persoana cu blog din Botosani pe care o stiu . O sa iti rasfoiesc blogul ;;)
    P.S :Tu mi-ai dat add pe mess :D Nu stiam al cui este id-ul.. Nu pot sa vad daca esti online ..nu stiu de ce 8-|

    RăspundețiȘtergere
  2. @iT'S fRIDAY sOMEWHERE


    Multumesc muult de tot:d
    Da:)) eu ti-am dat add.Dar sunt mai mult pe invisible.Te puuup:*

    RăspundețiȘtergere