Review: Oh so Special by Sleek






Si cum puteam sa va las astazi fara nicio postare?
Poate va intrebati ce am patit de scriu atat de des.Ei bine,tocmai ce intru intr-o saptamana de practica si voi fi mai libera(cu scoala),ca in schimb cu biologia nu am scapare.
Ma rog zilnic sa ies din sistemul nervos.
Oricum astazi am decis sa va spun si parerea mea despre paleta Oh so Special de la Sleek pe care am achizitionat-o acum mai bine de o luna.
Nu am sa fac un review ca cele de pana acum pentru ca sunt mai mult ca sigura ca ati citit o multime in blogosfera.

Vreau doar sa va spun cateva cuvinte si sa va anunt daca merita sa o achizitionati sau nu.
De cum am primit pachetul ,mi-a placut foarte mult design-ul acestuia.Acele mici detalii fac totul:)

Cat despre carcasa paletei,nu am atatea cuvinte de lauda.Se murdareste foarte usor si este destul de greu de curatat.
Cat despre culori,imi plac foarte mult.
Sunt pigmentate,cremoase,rezista foarte bine cu sau fara primer.
Chiar unele nuante le consider mai bune decat cele de la Too Faced.
Eu zic ca se merita cumparata,mai ales ca primiti 12 nuante de farduri la doar 36 lei daca nu ma insel.

Mereu aleg aceasta paleta in defavoarea celei de la Too Faced.Pentru ca pur si simplu m-au convins aceste farduri.Sunt mult mai calitative si chiar le recomand tuturor.
O puteti comanda de aici: www.cosmetic-style.ro
Voi ce palete de la Sleek aveti:d?

9 comentarii:

  1. Nu am niciuna , dar vreau sa imi cumpar de Craciun :) Trebuie sa aleg intre Au naturel si asta pe care o ai tu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @It;s Friday Somewhere

    Sa stii ca si eu vroiam sa achizitionez Au naturel dar am deja paleta naked asa ca m-am abtinut.
    App:))) trebuie sa dam o tura pe la carrefour candva.S-a mutat magazinul de cosmetice acolo.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu o am p asta si datorita tie si dariei si pe sunset .cele2 se completeaza perfect.te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Madlen

    :*
    Stiu stiu:d Sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Coco

    Da..sunt frumoase:):d Ti-o recomand cu mare drag:*

    RăspundețiȘtergere
  6. este foarte frumoasa, sa o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere