Bioderma Day (review)

Salutare tuturor!
Dupa cum bine v-am anuntat seara trecuta,astazi ne intalnim cu un nou review al produselor Bioderma.
Veti gasi in acest articol parerea mea despre urmatoarele produse:
-Solutia micelara Sebium H2o
-Gelul de dus Atoderm
-Concentrat cu efect renovator pentru piele grasa si imperfectiuni
Aceste produse le-am primit spre testare acum mai bine de o luna jumatate din partea celor de la Bioderma.Iar pe aceasta cale vreau sa le multumesc deoarece am reusit sa imi fac o parere despre produsele lor.
Si daca va intrebati de ce am ales gama Sebium,este pentru simplul fapt ca tenul meu a reusit sa se schimbe in ultima perioada radical,din cauza stresului.
Solutia micelara Sebium H2O
Am auzit numai lucruri bune despre ea peste tot prin blogosfera si am fost mai mult decat fericita sa o incerc.

,,O inovaţie BIODERMA, Sébium H2O curăţă delicat pielea fără s-o usuce, prin atragerea şi captarea impurităţilor şi surplusului de sebum. Îmbogăţit cu agenţi activi purifianţi, Sébium H2O curăţă epidermul în profunzime şi reglează secreţia de sebum. Complexul sebo-reglator patentat Fluidactiv® normalizează''

Ce mi-a placut:
-l-am folosit pe post de demachiant pentru a inlatura machiajul ochilor si s-a descurcat excelent.A indepartat chiar si produsele rezistente la apa(tusul,rimelul)
-nu lasa o pelicula grasa
-nu necesita clatire
-se consuma foarte greu,nu necesita o cantitate mare de produs
-are 250 ml
-nu irita ochii si nici nu mi-am simtit pielea uscata in vreun fel

Nu are puncte negative.:)

Gelul de dus Atoderm
,,Datorită agenţilor hidratanţi, Atoderm Gel de duş curăţă blând pielea şi o protejează. Efectul său calmant reduce senzaţia de piele care “ţine”. pH-ul fiziologic respectă echilibrul cutanat. Spuma delicat parfumată, fină, de nuanţă albăstruie (fără coloranţi) transformă baia într-un moment de relaxare şi plăcere.''


Ce mi-a placut:

-cantitatea foarte mare de produs(1 litru)
-miroase fresh
-nu usuca pielea
-poate fi folosit atat pe fata cat si pe corp
-nu contine detergenti sau coloranti
-
este potrivit atat pentru copii cat si pentru adulti

Ce nu mi-a placut:
-
consistenta mult prea apoasa .Mi-ar fi placut sa fie mai consistent si mai hranitor
-pretul:60-65 lei(depinde de unde il cumparati).Am inclus pretul in aceasta categorie deoarece nu multe dintre noi suntem dispuse sa dam 65 lei pe un gel de dus.Chiar daca aceasta cantitate este mare.
-mirosul nu rezista


Concentrat cu efect renovator si purifiant pentru pielea grasa cu imperfectiuni persistente

,,Sebium Ser, este un ser concentrat cu efect keratolitic care corectează imperfecţiunile instalate şi stimulează reînnoirea celulară, redând luminozitatea pielii.

Sebium Ser, asociază complexul patentat Fluidactiv®, care corectează şi normalizează calitatea sebumului, limitând astfel apariţia altor imperfecţiuni, cu alte două substanţe active dermatologice: acidul glicolic, care purifică şi catifelează pielea şi, D-panthenol-ul, care calmează intensiv.''


Ce mi-a placut:
-desi pe flacon scrie ca ar trebui sa fie folosit din 2 in 2 zile,eu recomand aplicarea zilnica,doar in zonele cu probleme.
-cantitatea de produs este mare (40 ml)-avand in vedere cat de putin trebuie folosit pentru a acoperi zonele cu probleme
Eu am avut destul de multe cosuri in zona tamplelor si am folosit acest produs zilnic si chiar au disparut.In schimb ,am ramas cu semne.
De aceea eu recomand folosirea zilnica pentru a observa diferente.
-rezolta perfect problema cosurilor,insa trebuie sa aveti rabdare.

Ce nu mi-a placut:
-aplicat pe toata fata este usor cleios si pare sa usuce tenul
-nu am observat ca tenul sa capede o luminozitate aparte

**Produsele au fost primite spre testare(www.bioderma.com.ro)

Voi ce ati folosit de la Bioderma?

4 comentarii:

  1. @Madlen

    Nu ma gandeam ca o sa imi placa atat de mult:dTi-o recomand

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare foarte interesant serul. Trebuie folosit inainte de crema?

    http://kristasbeautytips.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. @Krista

    Serul poate fi folosit atat singur cat si combinat cu crema de noapte.Tu alegi cum iti place mai mult.:d
    Eu insa am preferat sa folosesc doar serul,fara a-l combina cu altceva.:* Te pup

    RăspundețiȘtergere