Castigatoarele giveaway-ului Lush


Iata ca a sosit si momentul in care veti afla cine sunt cele 5 norocoase:)
Vreau sa va multumesc tuturor pentru participare,chiar nu ma asteptam sa va inscrieti in numar atat de mare.Thanks:*
Totusi ,au fost si cateva abateri:
-chocolate_girl_valentina,allale si yoanna lps ati pierdut sansa in plus.Link-ul este incorect
-Dya si Andul. si voi ati pierdut sansa in plus.Ati dat ca share link-ul blogului meu.
-Roxi says grrr ai fost eliminata.Nu mi-ai spus cu ce nume ma urmaresti prin GFC
-Gabryelle-ai ramas cu o singura sansa din cele 2.Link-ul blogului tau nu functioneaza.
Iar Alyce primeste 2 sanse in plus pentru ca a postat si pe facebook si pe blog.


Aceastea fiind spuse,castigatoarele sunt:
Felicitari:
-Ancka
-Alina Anghel
-Diana
 -Gabriela Olariu
-Iuliana Zaharia









Astept sa imi dati un mail pe adresa(adisor68@yahoo.com) cu datele voastre.
Daca nu primesc un raspuns pana marti,ora 14,voi alege alte castigatoare.


Cine doreste sa vada listele sa imi spuna:) le voi publica.

Si pentru ca Diana nu m-a contactat pana acum,noua castigatoare este:
Csipkes Monika Gabriella

11 comentarii:

  1. dar ce nu am facut bine oare?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi-ai spus cu ce nume ma urmaresti prin Gfc.Nu aveam cum sa te caut in toata lista.:) Trebuie sa itesti atent regulile obligatorii.Am stat 2 ore si ca sa intocmesc toata lista

    RăspundețiȘtergere
  3. Greseala mea:p am trecut pe alt domeniu si nu am anuntat:* Felicitari castigatoarelor:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc!!! Nu pot sa cred ca am castigat :x.. de cand imi doresc sa incerc si eu produsele Lush, acum am ocazia, iti multumesc din suflet!!! imediat iti trimit datele mele.
    Multumesc din nou, si felicitari si celorlalte castigatoare! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc!!!!!!!!!!!!datorita tie am inceput saptamana cu zambetul pe buze...
    felikitari si celorlalte castigatoare

    RăspundețiȘtergere