Review:Fond de ten L'oreal Infaillible



Salutare:)
Ce mai faceti?
Iata ca intre cateva lectii de invatat si putina curatenie am timp sa scriu un mic review.
Am multe sa va arat :2 haul-uri,review-uri mult cerute(aici includ fondul de ten Chanel) ,dar si modalitatea in care imi depozitez cosmeticele.
Eu sper sa va placa ,am sa incerc sa fac cat mai multe poze.
Astazi in schimb am sa va prezint parerea mea despre fondul de ten L'oreal Infaillible.
Pentru inceput trebuie sa precizez faptul ca nu il consider un fond de ten extraordinar,dar nici unul dintre cele mai  proaste.Este mediocru.
                        Textura este cam greoaie(eu fiind obisnuita cu Chanel Aqua) si se intinde  greu.Oricum am inceput sa il diluez cu putina apa termala ,iar acum se aplica la fel de usor ca cel precizat mai sus.
Acoperirea este medie spre mare si  sunt evidentiate toate zonele uscate.Un alt aspect care nu imi place este faptul ca fondul de ten oxideaza chiar la 5 minute de la aplicare.Nu stiu inca ce ar putea sa rezolve acest aspect.
                         De asemenea,aplicat cu degetele,fondul de ten va avea un aspect de masca si va evidenta extrem de bine porii.
Citind multe review-uri pozitive am avut impresia ca este un fond de ten chiar foarte bun,dar am fost cam dezamagita.
                          Doua lucruri mi-au placut: ambalajul prevazut cu pompita,dar si rezistenta(in jur de 8-9 ore ,fara primer) si nu 16 ore,asa cum se lauda.Nu am inclus acest aspect ca fiind unul negativ pentru ca nu voi sta niciodata atat de multe ore cu un fond de ten pe fata.
                         Sincer,eu nu va recomand acest fond de ten.Nici Simonei nu i-a placut si in unele privinte sunt de acord cu ea.
Nota mea: 5/10
Pret: 63,72 lei
 Ingrediente:
Aqua / Water, Cyclopentasiloxane, Isododecane, Glycerin, Nylon-12, Propylene Glycol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Polymethylsilsesquioxane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, C9-15 Fluoroalcohol Phosphates / C9-15, Luoroalcohol Phosphate, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate, Diphenyl Dimethicone, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Tristearin, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Parfum / Fragrance, Methylparaben, Acrylates Copolymer, Perlite, Magnesium Gluconate, Hydroxypropyl Guar, Acetylated Glycol Stearate, Butylparaben, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Silica, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Methicone, Disodium Stearoyl Glutamate, Aluminum Hydroxide, [+/- may contain: CI 77891 / Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides, CI 42090 / Blue 1 Lake, CI 77007 / Ultramarines]. (FIL B42318/1)





Voi l-ati incercat?






**Produsul a fost primit spre testare(www.makeuponline.ro)

12 comentarii:

  1. Da, eu am fost mai categorica in descriere :P
    O sa incerc sa il aplic si eu diluat, sa vad daca sesizez vreo diferenta :P

    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ,am observat:))
      Insa diluat cu putina apa termala isi schimba oarecum consistenta si este bunicel.
      Te pup:*

      Ștergere
  2. eu am inceput de curand sa folosesc fond de ten...sunt novice :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci e bine de stiut pe care ar trebui sa il eviti:d:*

      Ștergere
  3. Nu l-am incercat si nici nu intentionez. Nu ma prea incanta produsele "drugstore" L'oreal. Singurele produse pe care le-as incerca sunt rujul-balsam care e promovat acum si mascara telescopic, deoarece e o tipa pe youtube care il tot lauda. In schimb, am un sampon pt par gras de la gama professional si e genial :D. Revenind la fdt, mi-am luat fdt-ul nou de la Benefit si deocamdata ne iubim, asa ca nu l-as da pe cel de la L'oreal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow:x Ai noul fond de ten de la Benefit? Si cum este?
      Chiar eram curioasa cum se comporta si daca isi merita banii.
      Maine dau drumul unui nou blog swap:* va fi unul micut ,dar poate unele produse isi vor gasi un nou ,,camin''
      Te pup:*

      Ștergere
    2. Eu am tenul destul de uscat, asa ca deja mi s-au format unele MICI linii in jurul ochilor sau a gurii (mici, da? :))). Fondul asta de ten nu se strange in aceste linii si imi face fata sa para fresh si luminoasa. Nu e mat, ceea ce mie imi place, e un pic glowy, dar fara sclipiciuri sau alte chestii. Totusi, in zona T pun un pic de pudra. Are si factor de protectie, ceea ce pt mine e un plus. Singurul minus este culoarea...un pic bate spre galben si chiar daca am nuanta cea mai deschisa, un pic e prea inchisa pt mine. Dar m-am gandit ca pt vara e bun. Nu il folosesc cu primer si in principiu arata bine toata ziua pe fata (acum daca afara sunt 35 de grade, nu cred ca ramane intact pana seara). Mie imi place si il voi folosi tot, dar cand se termina cred ca il voi schimba din simplul fapt ca sigurat va aparea ceva nou pe piata si clar voi vrea sa il incerc :D (you know the feeling, right?). Am uitat sa spun, il aplic cu pensula real techniques, buffing brush si se aplica super usor.

      Ștergere
    3. Wow.Si eu prefer fondurile de ten care nu lasa un aspect mat,ci usor glowy.Pare ca asta e perfect.
      Cat despre pensulele real techniques doar stii ce parere am:)) Trebuie sa pun mana urgent pe ele(si ca tot veni vorba ,vezi ca le gasesti pe iherb la un pret super )

      Ștergere
  4. L-am folosit si eu, dar nu am fost prea multumita de el :( Acum folosesc Max Factor, Lasting performance si sunt multumita. Te pup. Weekend super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles ca fondurile de ten Maxfactor sunt destul de bune:x
      Pe mine ma tenteaza acum Bourjois si Benefit.:d Un weekend frumos iti doresc:*

      Ștergere
  5. Un fond de ten destul de bun . Nu extraordinar, dar multe persoane il apreciaza pentru rezistanta de lunga durata si pentru acoperirea medie spre mare .

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte util articolul. Multumesc si eu. O zi buna

    RăspundețiȘtergere