Best of 2012

Am observat ca toate fetele din blogosfera au facut acest gen de postare si bineinteles ca nu am putut sa lipsesc si eu:))
       Nu sunt multe produse pe care le-am adorat anul acesta,poate din cauza faptului ca am devenit mai pretentioasa in ceea ce priveste produsele cosmetice/ingrijire in general.Am destul de multe asteptari si vreau sa se indeplineasca.De asemenea imi cer scuze pentru faptul ca unele poze sunt preluate de pe internet.
Nu am toate produsele la indemana,unele dintre ele le-am lasat in Iasi.
Topul de mai jos cuprinde articole indispensabile pentru mine,unele cumparate si pentru a 4-a oara.
Siii,sa incepem cu:

Blush: Nars-Orgasm
De departe cel mai pigmentat si rezistent blush folosit pana acum.Abia acum inteleg de ce majoritatea fetelor de pe youtube il lauda.Desi pretul este cam mare,se consuma greu,nefiind prafos.Asa ca va rezista mult timp in colectia dumnevoastra de machiaj.

Bronzer: The Balm-Bahama Mama
Am stat ceva pe ganduri la aceasta categorie.A trebuit sa pun in balanta atat acest bronzer cat si cel de la Nars -Laguna.
Am ales The balm pentru ca este complet mat,usor de blenduit,ofera o culoare naturala si rezista timp indelungat.Un produs extrem de bun pe care l-am folosit din aprilie si pana in momentul actual.


Corector: Paleta de corectoare Bh Cosmetics
Acopera cu succes fiecare imperfectiune.O gama variata de nuante,acoperire maxima si pret accesibil.

 Anticearcan: Maybelline Instant Age Rewind
Mi-am propus sa fac review-uri produselor cumparate acum cateva luni din US. Nu stiu ce m-a impiedicat insa am facut astazi poze tuturor si de saptamana urmatoare in timpul cat voi face pauza de la invatat am sa postez cate un review.Ca altfel nu se mai poate.
Acest concealer este ,,the best'' pentru ca nu se aduna in liniile fine,ofera iluminare si rezista destul timp fara a avea nevoie de retus.
Nu acopera cine stie ce,dar la categoria de 10$ este cel mai bun.


Ruj:Dior Addict-Diorkiss
Gasit si anul trecut in top.Este hidratant,rezista si ofera un luciu cum nu am gasit la altele.
Si btw,Revlon Lip Butter este o porcarie.Nu se compara cu acesta.

Rimel: L'oreal Double Extension
Asa cum am mentionat si in articolul atasat.Volum,alungire,rezistenta,tot ce mi-am dorit de la un rimel.Iar acesta a fost singurul care m-a multumit in acest an.

Primer: Too Faced Shadow Insurance
Desi il am de 2 ani nu am de gand sa il arunc pana nu il voi termina.
Nu si-a schimbat culoarea,mirosul si nici calitatea.Intensifica fiecare culoare si tine machiajul intact pana la demachiere.


Tus: Essence Waterproof
Descoperit in vara si folosit pana in momentul de fata.Pensula este precisa,subtire ,iar tusul rezistent.Desi este waterproof,se demachiaza usor.Iar culoarea este intensa.


Exfoliant: Queen Helene
Un produs din seria celor ieftine si bune.
Costa in jur de 4 $ si il gasiti pe iherb.com.
Exfoliaza usor tenul,il hidrateaza ,iar gramajul este generos.


Demachiant: Blanchette B
Singurul demachiant pentru zona ochilor cumparat de 4 ori.
Curata perfect,nu ustura ochii,gramajul este generos si pretul ....doar 8 lei.


Perie de par: Tangle Teezer
Descoperirea anului pentru mine.M-a scapa in fiecare dimineata de durere.


Oja: Opi Cherry Blossom si  Essence Nude Ice Latte
Folosite fie vara ,toamna sau iarna pana la epuizare.




Si nu il ultimul rand ,pentru fetele din Botosani recomand salonul Anne Marie.
De 2 ani,am avut numai experiente bune alaturi de aceasta echipa.
Preturile sunt mici,iar rezultatul cu mult peste asteptari.Doamna Ana intelege perfect dorintele clientelor.Daca am vrut ca varfurile sa imi fie taiate,nu m-am trezit cu jumatate de par tuns.Daca am vrut un saten cu reflexii roscat/maronii(ciudata combinatie stiu) cu asta m-am ales.
Am fost multumita si de partea de cosmetica.Epilatul si pensatul de nota 10 +.
Chiar se merita sa vizitati acest salon fie si pentru un aranjat care nu depaseste 15 lei.





Care au fost produsele voastre preferate in acest an?

15 comentarii:

  1. Rimelul L'oreal Double Extension a fost si preferatul meu. Numai ca eu l-am avut pe cel rezistent la apa.

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca este singurul rimel care a dat aspectul de ,,gene false''.Dupa fiecare utilizare mama sau colegii ma intrebau ce nr sunt,de unde le-am cumparat si daca sunt sau nu false.:)))
      Pacat ca are un pret cam mare:(

      Ștergere
  2. deci sa nu mai tanjesc duopa revlon lip butters ci dupa bronzerul de la the balm.capishi.si vreau anticearcanu so much:((.cum ai pus mana pe el?miss you:*.te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu,cel putin mie nu mi se par hidratante deloc.Comparativ cu rujul de la Dior.
      Bronzerul de la The Balm este preferatul meu:d Foarte foarte bun.
      Anticearcanul impreuna cu alte produse:)) le-am cumparat cu ajutorul unei fete ce locuieste in SUA.Nu ma intreba cum am gasit-o,ca m-a gasit ea pe mine si a zis ca ma va ajuta.
      Dar le gasesti pe ebay:-s

      Ștergere
  3. Of cat imi doresc duo-ul Orgasm-Laguna...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am cumparat de la un blog sale din America.
      Sunt multe fete care fac astfel de vanzari si le poti prinde la un pret foarte foarte bun.
      Dar si tu ai muuulte produse frumoase:d

      Ștergere
  4. Dintre toate produsele prezentate , anticearcanul imi face cel mai mult cu ochiul. Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. o perie imi trebuie neaparat si mie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O poti incerca pe aceasta.Este foarte blanda si acum si la reducere:))

      Ștergere
  6. De cand ma tot lupt si eu sa realizez lista cu produsele anului, sper sa reusesc azi/ maine.
    Nu am gasit pana acum un demachiant ok pt zona ochilor. Foloseam lotiunea micelara de la Bioderma si pentru zona ochilor dar parca as vrea ceva specific doar acestei zone. De unde ti-ai achizitionat demachiantul Blanchette B? Are un pret tare bun si daca isi face si treaba, mi l-as dori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci astept postul tau.
      Apa micelara este foarte buna,insa cam scumpa si cum nu imi permiteam de fiecare data sa o cumpar am incercat acest demachiant.Care e chiar foarte foarte bun.
      Eu nu am ochii sensibili deci nu stiu cum s-ar comporta in cazul altor persoane.
      L-am cumparat din Kaufland si ce m-a uimit e ca sterge dintr-o singura miscare tusul waterproof crema de la Essence(care era atat de greu de indepartat).

      Ștergere
  7. Produsele mele preferate sunt: pudra MUFE HD, iluminatorul The Balm Mary-Louminizer, paleta Naked2, rujul Mac Innocence Beware si Bioderma Sensibio H2O. Ma bucur ca in sfarsit ai gasit un blush care sa iti placa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa,dupa lungi cautari.
      Din lista ta vreau: naked 2,rujul mac si iluminatorul.Cer mult:))?
      Of...dar ma abtin.Strang banii de acum pentru excursia din vara:) Mi-am propus sa vizitez incet incet lumea.:d

      Ștergere