Review: Maybelline Dream Bouncy Blush

           

             Si iata ca postez dupa o buna perioada de timp.
             Tocmai am terminat de dat examenele orale si ma pregatesc pentru cele din sesiune.Si cum am parte de cateva ore libere,am zis ca este vremea sa postez un review al unui produs ce m-a dezamagit in mare masura.
Inca de cand a aparut in USA mi l-am dorit,desi comentariile si reviewurile de pe youtube nu erau tocmai pozitive.
      Dar ideea de ,,bouncy'',faptul ca este micut ,iar culorile variate m-au facut sa ii dau o incercare si sa il comand acum cateva luni in urma.



            Mentionez inca de la inceput faptul ca nuante aleasa de mine ,, Candy Coral   '' nu se potriveste celor cu tenul masliniu.
Pot sa spun ca imi place si nu prea ambalajul.
Este micut,usor de purtat pentru retusari,in schimb se deschide  greu,plasticul este fragil si imi e teama ca se va strica rapid.
       Pretul cand l-am cumparat a fost de   8$   ,iar cantitatea cam mica.Doar  5,6   grame de produs.

Formula este ciudatica,aduce a blush crema si spuma combinate.Nu este bouncy si sincer incep sa imi displaca urmele lasate dupa fiecare aplicare.

       Culoarea este mult prea stearsa pentru gustul meu.Desi este natural,trebuie aplicat de minim 3 ori pentru a se cunoaste cat de cat .Si acest lucru  doar cu degetele,deoarece pensula nu va ajuta la nimic.

Rezistenta nu este grozava,in jur de 4-5 ore dupa care necesita reaplicare.
   Din punctul meu de vedere acest blush nu isi merita banii.Nu stiu cum sunt bronzerele din aceasta gama ,dar clar daca vor aparea ai la noi nu o sa mai cad in capcana si nu il voi cumpara.
Daca va doriti un blush crema de calitate le recomand pe cele de la Mac sau Nyx.Sunt pigmentate,rezista timp indelungat si se termina destul de greu,avand un gramaj mai mare.



Ce produs v-a dezamagit in ultima vreme?

11 comentarii:

  1. Arata bine nuanta,dupa ce a fost aplicata de 5 ori :)) Eu nu as avea rabdare sa il folosesc , mai ales dimineata cand mereu sunt in intarziere :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca as sta asa in fiecare dimineata nu mai ajung niciodata la facultate.
      Pentru mine a fost o investitie proasta.

      Ștergere
  2. Am citit si eu pe net cum ca blush-urile astea nu sunt pigmentate. Oricum, mi-am dat seama ca nu ma prea inteleg cu blush-urile crema: pana le blenduiesc sa arate bine, mi se inrosesc obrajii si stric toata treaba. Ce m-a dezamagit pe mine in ultimul timp sunt ojele Essence (sar a2a zi) si laudatele farduri crema pt ochi tot de la Essence, care chiar daca rezista, sunt mult prea sclipicioase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi ce face reclama negativa?Tot m-a facut sa il cumpar pana la urma.
      Mie imi plac blushurile crema,mai ales cele de la Mac pentru ca sunt pigmentate si nu trebuie sa blenduiesti mult .
      Poate vei avea ocazia sa testezi unul:*
      Cat despre ojele de la Essence mie imi plac mult.Nu se compara cu Opi,dar mi s-au parut bunicele.
      Cat despre fardurile crema,nu le-am incercat.Momentan iubesc creionul lor de ochi maro:xNu e waterproof dar rezista all day long.

      Ștergere
  3. Si eu l-am cumparat,dar l-am dat repede mai departe pt ca nu mi-a placut :).In schimb am un blush crema Mac si il ador.Succes la examene!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu iti recomand Farmasi, mult mai ieftin decat NYX sau MAC, pigmentat si rezistent.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Cristina:*
    Acum intru pe blogul tau:*

    RăspundețiȘtergere