Care este povestea voastra?

Astazi am sa vorbesc putin despre parul meu.Cum il ingrijesc,ce folosesc si cum,respectiv ce perii si placi de intins parul m-au multumit.

Parul meu este ondulat si des,poate prea des as putea spune:)) Nu cred ca trec mai bine de 2 luni pana sa il vad complet infoiat si mai mai ca cere sa il tund.
Dar mereu m-am visat cu plete lungi,si vad ca in ultimul timp visul meu incepe sa dea orice rezultate.
Am incercat fiecare sampon din comert,fiecare masca,am luat toate standurile la rand,dar nimic nu m-a multumit.
Faptul ca parul meu trebuia spalat la doua zile ma enerva maxim.Plus ca varfurile imi erau extrem de uscate si nu vroiam sa merg la coafor deloc.
Salvarea mea am gasit-o in produsele DuCray.Sunt fabricate in Franta si nu am un pret foarte ridicat.
Il gasiti in mai multe game,pentru fiecare tip de par si va marturisesc ca rezultatele sunt foarte bune.
Daca veti dori alte detalii ,sau un review mai complex va rog sa imi lasati un comm .
Cat despre placa de par.
Am avut una de la Philips,care din pacate nu indrepta mai deloc:)))si una no-name.Ambele sunt acum stricate.
Iar in prezent folosesc InStyler,dar nu este minunat.Isi face treaba intr-o anumita masura.
Aruncand un ochi pe Total Pro Beauty am gasit aceasta placa minunata.Poate intr-o zi va fi a mea:x8->

Este de la Babyliss si o gasiti pe site-ul mentionat mai sus:)
Va pup:x

3 comentarii:

  1. Buna draga mea,
    Incepusem sa iti spun ca, in legatura cu placile, cele de la Philips (desi e o firma buna), sunt ingrozitoare. Am avut si eu una, dadusem 270 de lei pe ea, si nu imi intindea parul. In schimb, primisem una subtirica de la Remington (nu imi mai amintesc exact ce model era, unul cu fluturasi pe el). Si, desi nu ma asteptam, ce crezi? Chiar si parul meu (care e ft cret, nu doar ondulat) il intindea perfect. Eu am vandut-o insa, pentru ca nu arat bine cu parul intins, decat daca il tapez ( si daca fac asta, se rupe prea mult, pentru ca e foarte fragil). Eu am auzit oricum ca placile remington sunt foarte bune si ti le recomand cu mare drag >:D<
    Cat despre produsele Ducray, ai putea sa imi spui daca au si produse pentru par fragil/rupt/despicat? Am mare nevoie, parul meu se deterioreaza ingrozitor, din cauza spumei de par, si a spalarilor o data la doua zile ( nu sta altfel aranjat) :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Desigur Diana>:d< si bun venit pe blogul meu:*
    Incep sa cred ca placile Philips sunt de o calitate inferioara.Mai ales la ce pret practica.
    Multumesc pentru sugestie si am sa tin cont de ea de acum in colo.
    Cat despre produsele DuCray.Urmeaza un review cat mai curand.Cred ca il voi publica vineri seara:)
    Si iti voi da toate detaliile necesare:)

    O seara cat mai placuta:*:*si multi pupici

    RăspundețiȘtergere