Random...




Nu pot sa cred ca au trecut 2 zile de cand nu am postat nimic concret.Pur si simplu am avut o perioada destul de stresanta ,dar si plina de distractie si mai mereu ajungeam seara acasa fara niciun chef sau vlaga.
Astazi am fost la un gratar impreuna cu niste colegi si m-am simtit atat de bine.De mult timp nu am mai ras mult,dar muuulttt.
Sunt geniali oamenii aia.Este destul de impresionant sa vezi cum se tranforma unele persoane.Daca la scoala sunt inchisi si nu vorbesc in spatii deschise pur si simplu radiaza.
Am facut ceva poze insa nu stiu daca apar si eu in ele:)) Nu prea stiu ceilalti sa umble cu aparatul meu foto si sincer nici eu.Ma bate maxim:)))
In alta ordine de idei am petrecut o seara extraordinara cu Miss Z.Fato:x Te iubesc din tot sufletul:d Esti perfecta si deabia astept sa ne intalnim marti din nou.
Iti urez mult mult succes la examene si sper sa fie totul ok.
In seara asta (la ora 24) se incheie giveaway-ul ,iar maine voi anunta castigatoarea:d

HIhi:x deabia astept.

Maine am sa fac un review la un deodorant care pe mine m-a multumit si vreau sa va impartasesc si voua noua mea descoperire.

Va pup pe toate:*

3 comentarii:

  1. ce ciuda mi pe voi 2 ca va vedeti:((...de eram si eu pe acolo..cele 3 care au spart vestu=))...in cazu vostru estu:))...oph:((

    RăspundețiȘtergere
  2. :*:*:*:* Fata, sa stii ca rosesc :))) . Mi-a facut mare, mare , mareeeeee placere sa vorbim (muuuuult) si abia astept sa pierdeam vremea cand ma intorc de la facultate ! Esti o scumpa si spun asta cu mana pe inima:))) !

    RăspundețiȘtergere
  3. Madlen:)) Nu te opreste nimeni sa nu vii aici:*

    RăspundețiȘtergere