Review Mac Superglass Brillant a Levres(Super-flash!)





Cred ca este cel mai lung titlu de pana acum.Insa am vrut sa ii scriu numele integral.
Inainte de a incepe review-ul propriu-zis vreau sa va anunt ca lipsesc 2-3 zile.Bunicii mei sarbatoresc ,,Nunta de aur'' sa spun asa si trebuie sa iau parte,obligat-fortat.
Desi este o perioada scurta de timp imi veti lipsi si promit sa revin cu forte proaspete.
Probabil ca multe dintre voi la aceasta ora aveti ultimul examen de Bacalaureat.Va doresc sa aveti parte numai de note mari,cat mai mari.:D ....ca de altfel,va cert!!! (glumesc):*
Cat despre gloss-ul de la Mac,este primul testat de mine si nu stiu daca am atat de multe pareri despre el.






Ce mi-a placut:

-ambalajul classy,rezistent si practic
-mirosul de vanilie
-faptul ca rezista in jur de 5 /6 ore chiar daca bei ceva ;
-culoarea(desi pare foarte pink ,stridenta ,nu este chiar asa);este mai degraba un roz nude
-peria este precisa si moale
Ce nu mi-a placut:
-contine particule mari de sclipici si se dau jos extrem de greu
-pretul mare( in jur de 60-70 lei).Cred ca sunt gloss-uri mult mai bune ca acesta la un pret mult mai mic.

Swatch:
( lumina naturala,fara blit)

Dupa ce m-am spalat pe maini,a ramas asa:

Despre aceste particule mari de sclipici vorbeam mai sus.Pur si simplu sunt foarte greu de sters.


Acum am fugit.Ma asteapta masina jos.:)))
Sper sa aveti parte de un weekend cat mai minunat.Va imbratisez cu drag>:d<

**Produs primit spre testare(Cosmetics-skincare.co.uk)

2 comentarii: