Ritualul meu de infrumusetare

Aseara,rasfoind printre postarile de pe acest blog ,mi-am dat seama ca nu am mentionat nicaieri de ritualul meu de infrumusetare.
Si totusi,avand astazi ceva timp liber,am zis sa ma destainui voua:) Sa va explic cam care sunt pasii pe care ii urmez si de ce nu,sa va dau cateva sfaturi.
Din punctul meu de vedere ingrijirea tenului este cea mai importanta.Degeaba folosim fonduri de ten de sute de lei,daca tenul nostru nu este ingrijit corespunzator si nu i se ofera practic atentia de care are nevoie.
De aceea va sfatuiesc inca de la inceput sa va analizati tipul dumnevoastra de ten.Acest lucru se face foarte usor printr-un consultarea unui medic dermatolog sau de ce nu prin anumite intrebari si teste ce va indica pas cu pas tipul de ten(uscat,normal,mixt,gras,etc)
Trebuie! sa va cumparati produse de ingrijire adecvate tenului dumnevoastra .
Tenul uscat va avea nevoie permanenta de hidratare ,iar tenului gras vom incerca sa gasim produse ce il vor ajuta la matifiere .Si tot asa:)

Seara:
-imi sterg machiajul ochilor cu ajutorul demachiantului bifazic de la Essence.
-ma demachiez cu ajutorul cleanser-ului de la Liz Earle.Momentan l-am terminat si am revenit la dragostea mea initiala Herbagen.Insa voi puteti alege orice alt demachiant doriti.
-pentru a fi sigura ca machiajul este indepartat in intregime folosesc lotiunea tonica tot de la Liz Earle.
-aplic crema hidratanta tot de la Liz Earle.




O data pe saptamana folosesc crema de gommage de la Cosmetic Plant si tot o data pe saptamana aplic masca revitalizanta de la Mario Badescu(ce aproape se termina).


Dimineata:
-ma spal cu ajutorul gelului de curatare de la Oriflame
-aplic lotiunea tonica Liz Earle
-folosesc crema hidratanta de la Liz Earle

Si sunt gata de plecare:)
Cam acestea sunt produsele care le folosesc in aceasta perioada.
In schimb v-as sfatui sa optati pentru produse cat mai naturale,de ce nu bio.

Revenind la ce am spus initial,am decis ca in acest articol sa vorbesc despre ingrijirea tenului.
Pentru ca si eu de multe ori optez pentru un blush,in alta zi pentru altul.Sau oscilez intre crema colorata si fondul de ten.
Nu am o ordine fixa asa ca nu are rost sa dau exemple la aceasta categorie.
Daca mi-ati urmarit blogul pana acum stiti ca sunt obsedata de concealere.Momentan am vreo 5 insa mereu sunt in cautarea unuia nou care imi satisfaca pe deplin nevoile si dorintele.:)
Daca mai e si fara parabeni ,silicon si parafine e super.:)
Navigand am gasit acest anticearcan Bio.Mi se pare super..Voua nu?De asemenea in cadrul aceluiasi site veti gasi toata gama de produse cosmetice.O puteti vedea aici.

Spre final as vrea sa va recomand mastile naturate :)Mai jos aveti cateva exemple:
Mască cu ulei de măsline şi miere Foarte eficientă in anotimpul răcoros. E o mască exfoliantă care ajută pielea să suporte mai uşor frigul. Oferă tenului un aspect revigorant, previne apariţia coşurilor şi a punctelor negre. Aveţi nevoie de ulei de măsline extravirgin, miere organică şi zahăr. Procuraţi un recipient din plastic (eu folosesc un tub gol Centrum). Adăugaţi în el 3 linguriţe de ulei de măsline extravirgin, 3 linguriţe de miere organică şi o linguriţă de zahăr. Amestecaţi bine până când ingredientele vor forma o pastă. Aplicaţi masca o data pe zi. După 10 minute clătiţi faţa din abundenţă cu apă caldă.

Masca cu ovaz pentru ten gras
Masca cu ovaz are un efect delicat de curatare si usoara exfoliere, fiind recomandata in mod special tenului gras, pe care il lasa curat si improspatat. Este potrivita si pentru tenul sensibil.
Jumatate de cana mica de fulgi de ovaz maruntiti
Jumatate de cana mica de miere
Optional, daca nu ai tenul usor iritabil: doua picaturi de ulei esential de portocale
Se adauga apa pana cand se formeaza o pasta omogena
Lasa masca sa actioneze timp de 10 minute, apoi clateste cu apa calduta.



Masti cu galbenus de ou
Se amesteca un galbenus de ou cu o lingurita de dovlecel ras si o lingurita de miere. Se intinde pe fata si pe gat. Dupa circa 10 minute trebuie scoasa cu cateva comprese de tifon imbibate cu apa calda. E potrivita pentru tenul uscat.








Si totusi cand stresul este de vina...Si ne apar multe cosuri care nu mai trec zile in sir...
Va recomand cu cea mai mare incredere sapunul de alep.100% natural din frunze de dafin si ulei de masline.
Curata tenul extraordinar.Iar cosurile dispar ca prin minune dupa o singura zi:)



Insa daca nu aveti timp de toate acestea.De preparat masti si gasit solutii naturiste,va recomand sa mergeti la diferite Saloane.Site-ul Divahair.ro va pune la dispozitie o lista intrega:x


Voi folositi masti naturale?Daca da,ce recomandati?

6 comentarii:

  1. bravo...eu cu gomajul stau mai prost ...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Coco

    Trebuie sa il facem:))Cel putin o data pe saptamana:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ai muncit la postarea asta, se vede:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dariaa

    Nu a fost chiar atat de greu:) Mi-a luat mai mult timp insa:)):*Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. De unde ai luat sapunul de alep.100% natural din frunze de dafin si ulei de masline?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am cumparat din Spania.Insa il poti gasi aici:
      http://www.elemental.ro/663-sapun-alep-cub-220-gr.html

      sau alte site-uri:)) Nu am stat sa consult toate:))):*

      Ștergere