Review: Bh Cosmetics Palette




Si iata ca ne intalnim din nou.
Astazi mi-am propus sa va prezint 2 palete de la Bhcosmetics.com care pur si simplu m-au fermecat.
Nu neaparat prin design-ul lor,ci prim raportul calitate-pret pe care il ofera.
Si anume:
-Paleta 88 de culori mata
-Paleta de 10 corectoare
De foarte mult timp imi doream doua palete asemanantoare,mai ales ca eu nu prea aveam farduri mate deloc.

Paleta de 88 de culori mata
Ce mi-a placut:
-are nuante diverse asezate uniform
-sunt foarte pigmentate
-gradul lor de rezistenta este indelungat
-pretul este unul foarte mic:doar 13,27$
-culorile se amesteca usor
-se blenduiesc la fel de usor:))


Ce nu mi-a placut:
-nu imi place design-ul paletei(in special carcasa).Orice as face tot raman urme
-fardurile sunt usor prafoase de aceea recomand ca machiajul fetei sa se faca dupa cel al ochilor.
Swatch:
-culorile sunt aplicate fara primer,intr-un singur strat
Eu o consider foarte utila pentru fetele incepatoare deoarece aceasta paleta contine toate nuantele posibile .
Eu am folosit-o foarte mult de cand am primit-o.Chiar si pentru machiajul din seara de Revelion am folosit-o.La asa un pret eu zic ca merita.

Paleta de 10 corectoare
Iata ca am ajuns si la preferata mea.Nu stiu cum am putut sa traiesc pana acum fara ea. Ce Benefit,Mufe, Mac mai ales la cearcanele mele . Desi ea este destinata ca si corector,am ales sa o folosesc pentru zona ochilor.

Ce mi-a placut:
-acopera perfect.Nici urma de cearcane,roseala,urme
-nu se strange in liniile fine .Cel putin eu nu am observat lucrul asta.(insa recomand folosirea unui primer in zona cearcanelor)

-rezista muuuuulttt timp.
-culorile se amesteca foarte usor pana obtineti nuanta perfecta tenului dumnevoastra
-contine mult produs:35 grame
-culorile inchise se pot folosi pentru conturare

-corectorul este cremos ,iar aplicarea este usoara

-pretul:11,87$

Ce nu mi-a placut:

-carcasa: raman urme inestetice si nu se sterg usor

O paleta ce consider ca ar trebui sa o aiba oricine.Este perfecta si cel mai important:acopera tot:))

Voi detineti astfel de palete? Daca da,care?

**
Produsele au fost primite spre testare(www.bhcosmetics.com)

16 comentarii:

  1. imi place a 2-a...as avea nevoie :)acum folosesc Benefit ( cand nu mi-e lene )!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Coco
    Eu sunt intr-o relatie de love-hate cu Benefit Erase Paste.8-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima paleta o am si eu :D Adica e asemanatoare , a mea e de la CS . A doua imi place foarte muuuult!! Arata foarte bine 8->

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar eram curioasa sa vad o astfel de postare cu produse BH pe o pag din Romania. Ma tenteaza si pe mine :).

    RăspundețiȘtergere
  5. @It;s Friday Somewhere
    Multumesc.A doua imi place cel mai mult:d
    Acum suntem surori:)) Avem palete asemanatoare:d

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iulia

    Produsele lor sunt foarte bune mai ales pentru asa un pret.Am citit numeroase review-uri si inainte atat pe site-ul lor cat si pe youtube.
    Ti le recomand...la asa un pret:d

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase paletele, sa le folosesti cu placere!:* Cea cu 88 de culori mate se afla si pe lista mea de dorinte;) (pe langa multe altele:)) )

    RăspundețiȘtergere
  8. @Special Beauty

    Multumesc:*
    Sper sa ti-o achizitionezi cat de curand.
    Mai ales ca sunt reduceri destul de mari pe site-ul asta mereu:*
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Ha! Si eu mi-am luat-o pe cea cu 88 de culori si urmeaza review la ea ;))
    pups

    RăspundețiȘtergere
  10. @A beauty Tale

    Da:x Am citit si eu postul pe blogul tau:d Deabia astept sa citesc parerea ta despre ea:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Tie nu ti-au cerut sa faci dupa ce primesti produsele un review sub forma video?
    Pupici ;P

    RăspundețiȘtergere
  12. @AdinaPup


    Nu:) Nu mi-au mentionat nimic de genul acesta.Ei stiu ca eu am blog:)Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai comandat direct de pe site`ul lor ? Daca da, cat a fost transportul? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna. As vrea sa stiu si eu cam cat a costat transportul . Mersi :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna! Produsele de la BH Cosmetics pot fi achizitionate si in Romania de pe http://www.farduricolorate.ro/

    RăspundețiȘtergere