Favoritele lunii Februarie


Stiu ca nu am mai postat de foarte mult timp acest tip de articol,dar mi-a fost extrem de dor sa va arat ce produse m-au impresionat in luna ce tocmai a trecut.
De asemenea,imi cer scuze pentru slaba activitate pe blog.Am devenit extrem de comoda in ultima perioada.
Acestea sunt doar cateva produse pe care le-am folosit in fiecare zi:


1.Lotiune tonica Lush Breath of fresh air: am achizitionat-o in luna decembrie si mai am jumatate din ea.Va urma un review mai amanuntit insa tot ce pot sa va spun este ca imi hidrateaza tenul chiar extrem de bine si nu contine alcool.:x


2.Pudra Chanel Universelle Compacte:este cea mai buna pudra compacta pe care am folosit-o vreodata.Este extrem de fina si nu arata inestetic.Chiar daca este aplicata in mai multe straturi.


3.Perle Guerlain Meteorites-Pastel White 04:miros incredibil a lacramioare si ilumineaza tenul discret.O folosesc in fiecare zi deoarece nu suport tenul mat :-s.


4.Rujul Dior Addict-nuanta Diorkiss: il iubesc.Voi face un review cat de curand posibil.


5.Ser Clinique-all about eyes: nu este extraordinar ,dar imi place metoda de aplicare.


6.Balsam de buze Ecovio cu miere: cel mai bun balsam folosit de mine pana acum.


7.Creion de buze Shiseido in nuanta Brun Mauve


8.Fard crema Benefit,nuanta My date's my brother folosit ca si baza.




Cam acestea sunt produsele mult iubite ale lunii Februarie.Vor urma review-uri mai amanuntite cat de curand(sper!).


Va pup pe toate!

4 comentarii:

  1. fardul de la Benefit cred ca este interesant !

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm, cred ca vreau si eu Perlele Guerlain Meteorites, cand ai zis miros de lacramioare numai la ele imi sta gandul.:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa le testezi intai in Sephora:* Sa vezi daca iti plac si ti se potrivesc.Te pup:*

      Ștergere