Review:Peria Tangle Teezer




                Probabil dupa cum ati citit din titlu,astazi am sa vorbesc putin despre peria TangleTeezer.
Curiozitatea mea pentru aceasta perie de par a inceput de mai bine de 2 ani,cand urmaream cu mare interes fiecare review de pe youtube cu privire la acest produs.Parerile pozitive si incantarea cu care vorbeau acele fete m-au facut sa imi doresc aceasta perie de par si sa sper ca poate intr-o buna zi aceasta va fi disponibila si in Romania.Si iata ca pana la urma acest lucru s-a intamplat si dupa mai bine de 3 saptamani de teste am sa incerc sa imi expun cat de bine pot impresiile.
                Un lucru care mi-a placut inca de la inceput este faptul ca aceasta perie sa gaseste in mai multe nuante.A mea este Bella insa o puteti gasi de asemenea pe negru,oranj,roz etc.
Parul meu este ondulat,lung si se incalceste extrem de repede.Absolut fiecare perie pe care am folosit-o pana sa o gasesc pe aceasta  mi-a cauzat dureri si imi rupea firele de par.
Peria Tangle Teezer am folosit-o atat pe parul uscat,cat si pe parul umed pentru distribuirea balsamului de par si pot spune ca s-a descurcat remarcabil.
Este o placere sa imi pieptan parul,se descurca extrem de usor si fara durere.De asemenea se curata usor si nu vor ramane fire de par inestetice printre perii acestui dispozitiv.
Tangle Teezer este fabricata astfel incat incape perfect in palma si este usoara incat nu va fi greu de manevrat.

             Stiu ca poate suna putin ciudat,insa mama mea are parul extrem de uscat si dupa ce a folosit aceasta perie nu putea sa creada cat de bine descurca,ofera stralucire si il aranjeaza intr-o mica masura.
       Eu voi ramane fidela acestei perii si nu cred ca am sa revin curand la cele vechi.Desi este putin cam scumpa(acum 50 lei) isi merita banii pe deplin si garantez ca nu o sa fiti dezamagite daca o veti incerca.


De asemenea,as vrea ca Ajunul Craciunului sa va gaseasca la ceas de bucurie alaturi de cei dragi.Va doresc tot binele din lume,fericire si fie ca succesul sa va fie mereu alaturi.


8 comentarii:

  1. Ma tenteaza mult peria asta si cred ca e o investitie buna pentru ca nu trebuie sa o schimbi la fel ca pe periile obisnuite care se uzeaza prea repede...
    Craciun fericit, scumpo si fie ca sarbatorile de iarna sa iti aduca bucuria Craciunului prin speranta, spiritul Craciunului prin pace, emotia Craciunului prin dragoste!! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o investitie pe termen lung:*
      Multumesc pentru urari scumpa mea.Sper sa ne vedem curand.Apropo,nu ai vrea sa ne intalnim pe 30? Am vorbit cu cateva bloggerite din oras.

      Ștergere
    2. Multumesc pentru invitatie dar eu nu voi fi in oras, plec de vineri si stau pana pe 2 la Vatra. :( Mi-ar fi placut dar n-am cum.

      Ștergere
    3. Of,ce pacat:(
      Distractie placuta iti doresc

      Ștergere
  2. Si eu am observat ca ofera multa stralucire parului, si de asta e preferata mea.
    Te pup Deea!Iti doresc un Craciun Fericit si linistit alaturi de cei dragi!Mult succes in noul an unversitar ce se arata si spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Ana pentru urare:* Inseamna foarte mult pentru mine.

      Ștergere
  3. Suna foarte tentant!:)Chiar mai facut curioasa si o sa imi achizitionez si eu una!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am aceasta perie in versiunea compacta si e mai mica decat cea originala. La inceput mi-a placut dar avand acum parul f lung dureaza mai mult periatul...imi pare rau k nu am luat versiunea originala :(

    RăspundețiȘtergere