Al doilea giveaway:)-(incheiat)

Buna fetelor:)
Asa cum v-am promis am revenit astazi cu un nou giveaway.
Veti putea avea ocazia sa testati doua farduri minerale,in nuante perfecte pentru acest sezon.

Regulile sunt simple:) Asa ca sper ca veti participa in numar cat mai mare:)
Trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare care sa includa:
1.Numele sub care ma urmariti prin GFC.
2.Adresa dumneavoastra de email.
3.Sa raspundeti la urmatoarea intrebare:,,Care este culoarea voastra de fard preferata?''
Optional,daca doriti sa aveti o sansa in plus,puteti posta pe blogul vostru despre acest giveaway.
Concursul se va finaliza in data de 23 mai,urmand sa aleg castigatoarea in aceeasi zi.:)

Va urez mult succes!!!

28 de comentarii:

  1. te urmaresc cu numele emm@; adresa email: emiliaelena@rocketmail.com; culoarea mea preferata de fard e roz ;

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    te urmaresc prin GFC cu numele waka.
    e-mail: waka_waka3341@yahoo.com
    culoarea mea preferata de fard este mov.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!
    Te urmaresc cu numele Dorina.
    e-mail: rogeritza@yahoo.com.
    Culoarea mea preferata de fard e mov.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna
    Te urmaresc prin GFC cu numele ely_2ss
    Adresa de mail:ely_2ss@yahoo.com
    Am doua culori preferate de fard:roz si bej pt ca am impresia ca ambele imi scot in evidenta culoarea ochilor
    Am postat despre acest concurs aici:http://descude.blogspot.com/2011/05/giveaway_14.html
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna:)
    GFC: sunshine
    E-mail:lavy9_angel_ashhh@yahoo.com
    Culoarea mea preferata de fard este turcoazul:X
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna .Te urmaresc prin GFC cu numele de LAURA
    Mail: laura_b23@yahoo.com
    Culoarea mea preferata de fard este maroniul.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna!
    Te urmaresc prin GFC cu Miuri
    Mail: beautybymiuri@yahoo.com
    Culoarea mea preferata este bej

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Sifonierul Colorat.
    Mail : knockbeforeenter@yahoo.com
    Culoarea mea preferata de fard este gri inchis pentru un machiaj gen smokey eyes, in rest nu prea folosesc farduri mai ales ziua.
    Am postat despre give away-ul tau aici : http://shifonierulcolorat.blogspot.com/2011/05/butique-ul-cu-minuni-organizeaza-al.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!

    Te urmaresc cu Sense
    mail: flori88 at gmail.com
    Am postat despre giveaway aici: http://sensetpl.blogspot.com/2011/05/giveaway-boutique-ul-cu-minuni.html
    Culoarea mea preferata de fard este mov-lila.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna!
    Te urmaresc prin GFc cu numele :Miss Z
    Adresa mea de mail este missz_makeup@yahoo.com
    Culoarea mea preferata de fard este :auriu
    :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună! Te urmăresc cu numele de Rux. Am postat pe blogul meu despre aceste doua minunate farduri http://clardealbdifuzdegri.blogspot.com/2011/05/farduri-minerale.html. Adresa mea de email este imperfectiune.diafana@yahoo.com.
    Culoarea (culorile mele) mea preferată este bej combinat cu mov (toate nuanţele) pentru că mi se pare că îmi scot în evidenţă ochii.

    RăspundețiȘtergere
  12. GFC:Maria
    am postat aici: http://sudessa.blogspot.com/2011/05/other-giveaways.html
    E-mail:mey_mmr@yahoo.com
    Culorile mele preferate sunt corai si vrede.Hihi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Te urmaresc prin GFC cu numele maddailade.
    madda_ilade@ yahoo punct com
    Imi plac mult nuantele de roz!<3

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna,te urmaresc prin GFC cu numele irene boutique,adresa mea de mail este: castraveti_murati13@yahoo.com.
    Am postat despre giveaway aici: http://irinagazolina.blogspot.com/2011/05/httpdedeeasclothesblogspotcom201105al.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Te urmaresc via GFC cu numele bud of rose.
    E-mail: miha_loves_zaf at yahoo dot com

    Culoarea mea preferata de fard este maro.

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna, te urmaresc prin GFC cu numele Simona, pentru pleoape folosesc foarte des albastru, desi imi place foarte mult orange...
    vintagelooksimona@yahoo.com
    am postat aici despre acest giveaway http://vintagelooksimona.blogspot.com/2011/05/giveaway-de-la-butique-ul-cu-minuni.html

    RăspundețiȘtergere
  17. buna!
    te urmaresc prin GFC cu numele Roxana D.
    adresa mea de mail este specialroxy@hotmail.com
    imi place foarte mult magenta.
    o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna.
    Te urmaresc prin gfc cu numele ana.
    Adresa de email este me_anytza@yahoo.com
    Culoaerea mea preferata la fardurile de ochi este mov

    RăspundețiȘtergere
  19. salut.te urmaresc cu numele de monica, adresa de mail fiind katherine_sades@yahoo.de. Culoarea mea preferata melon nature 71 de la yves rocher. e o combinatie de roz cu aurie, perfect pt vara.

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna!
    Te urmaresc prin gfc cu Cerceii Ilincăi.
    email: cercei.handmade@yahoo.com
    Culoarea mea preferata de fard este movul.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna!

    Prefer fardurile lucioase, luminoase, in paleta gri deschis-crem-beige, etc.

    GFC: Cosmofever
    Email: cosmofever (at) gmail (dot) com
    Post pe blog: http://eclecticfactor.blogspot.com/2011/05/giveaway-fard-de-pleoape.html

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna!
    GFC : Georgiana Mirela
    E-mail: georgiana_myrela@yahoo.com
    Culoarea preferata de fard este bej.

    RăspundețiȘtergere
  23. GFC: m_m
    Email: cup_of.coffee {@} yahoo.com
    Fardul preferat este MOV!

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna, te urmaresc prin GFC cu numele de Anca Sufaru (ancasufaru@yahoo.com). Culoarea preferata este Purple.

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna. Te urmaresc prin GFC cu numele Lidia, nu am blog. Adresa de mail: l.lidia96@yahoo.com. Culoarea mea preferata de fard este butternut.

    RăspundețiȘtergere
  26. buna! te urmaresc cu numele Cris prin GFC.
    Email: neith4u@yahoo.com
    Culoarea de fard preferata e mov.

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna!
    GFC : gabytza_karateka
    E-mail: gabytza_karateka@yahoo.com
    Culoarea preferata de fard este gri

    RăspundețiȘtergere
  28. GFC: Alexandra Andrei
    Email: alex_sup3rgirl AT yahoo DOT com
    Culoarea favorita de fard e Mocha/Chocolate.
    Dar a ta?

    RăspundețiȘtergere