Sigma


OhIn sfarsit am parte si eu de o saptamana usoara.
Nu de alta dar zilele trecute am avut de indurat cam multe si stresul a atins cote maxime.
Cum astazi am avut parte de timp liber,am zis sa trec pe la posta vamala sa ridic coletul.Nu va spun ca am stat o ora la rand ,dar am rezistat eroic.
Oricum a meritat:x pensula este absolut superba si presimt ca o voi folosi mult mult timp de acum inainte.

Dupa ce se va termina giveaway-ul sponsorizat de Puretouch,voi organiza altul) unde veti avea ocazia ca castigati o pensula Sigma F80.:) Identica cu a mea.
Diseara voi posta review-ul cerut de Diana,iar daca mai aveti alte propuneri gen(make-up collection,room tour..etc) as fi mai mult decat fericita sa le onorez.
Va urez o zi superb si ne auzim spre seara.
Pupici si nu uitati sa va inscrieri la giveaway

2 comentarii:

  1. Acum sper ca o sa ma gasesti Adi.NU stiu ce s-a intampat...probabil de la erorile din zilele trecute...;))

    RăspundețiȘtergere