Filmul saptamanii

Astazi voi da start unei noi rubrici aici pe blog :) Si anume filmul sau serialul favorit al saptamanii.
Cu mult timp in urma citeam fascinata pe blogul Andreei(Lady's Blush) despre filmul Coraline.

Desi la inceput am fost sceptica,deoarece mi-am zis ca este un film banal pentru copii,m-a captivat incet-incet:)
Am reusit sa il vad de 5 ori si nu ma plictiseste niciodata.
Coraline reuseste sa fie un alt fel de film ce iti da o lectie de viata.
Trebuie sa pretuiesti ceea ce ai langa tine:)Dar in acelasi timp este si cel mai reusit mod in care iti poti educa ,,parintii''.
Coraline este o fetita normala ce abia s-a mutat intr-o noua casa.Parintii isi cam neglijeaza copilul deoarece au de terminat un proiect important.Din acest motiv insa,Coraline decide sa paraseasca acest spatiu.
Povestea se desfasoara pe doua planuri.Unui,,real'' si cel fictiv,unde va gasi jucarii,afectiune,tot ceea ce isi doreste un copil.Doar ca acest lucru se poate realiza doar prin sacrifiu.


Dupa parerea mea Coraline este un film bun pentru ca ne readuce aminte de cat de bogat si de intelept poate fii un copil. Cat de multe se pot petrece in sufletul sau .
De cele mai multe ori uitam sa ne acordam acele mici,,clipe'' de atentie,si alegem in schimb sa ne realizam pe plan profesional.Ceea ce nu este ok:)

Il recomand din toata inima:) Il veti gasi si in varianta 3D.
Nota mea:9,5 din 10:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu