Thank you baby:x

Ieri:)) cu ocazia zilei de 1 Iunie am primit si eu un cadou tare tare dragut si roz:x
Thank you so much baby:*:* Te iubesc tare mult
Iata ce m-a asteptat pe balcon:d






Prea multe cuvinte despre aceste produse nu am,deoarece nu am apucat sa le incerc.Dar voi reveni cu un review mai amanuntit peste o saptamana.

Ce imi place cel mai mult:x Mirosul de bomboane cu capsuni si frisca.Iar aceste produse chiar asa miros:))si pe deasupra mai sunt si roz.Ce imi pot dori mai mult?:d
p.s: Imi cer scuze pentru data din fiecare poza.Aparatul meu se pare ca nu tine minte niciodata zilele calendaristice:)))si tot revine la 1.1.2008:))
Voi ce ati primit frumos de 1 iunie?

2 comentarii:

  1. lucky you>:P...al meu vine azi.stiu ce mi va aduce...nimic=))...eh,bine ca vine el sanatos:P...sa te bucuri de el norocoaso pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce esti pesimista[-x:)) Speranta moare ultima:* Imi multumesc tare mult pentru urari.

    RăspundețiȘtergere