Experienta mea cu Elefant.ro

                    


               Mult timp a mai trecut de cand am scris ultima data.Si totul s-a intamplat din niste motive total stupide:lipsa de timp,lenea de ce nu:)),dar si faptul ca nu dispun de camera foto mereu.
                     Astazi vreau sa va vorbesc putin despre site-ul Elefant.ro( gasiti bannerul in partea dreapta a blogului ),in general despre experienta mea privind acest site.
Imi propusesem inca de la inceputul vacantei mele(1 august,haha) sa citesc tot ce prind.Sa citesc atat de mult incat sa nu imi ajunga cartile,sa le devorez.
                   Asta pentru simplul fapt ca in ultimul an de liceu nu am apucat sa citesc nimic.Nu ma intelegeti gresit,am citit absolut toate cartile care mi s-au cerut in cursul liceului,dar le-am terminat constiincioasa inca din clasa a 11-a,pentru ca stiam ca urmeaza un an greu si ca nu voi avea timp si de asa ceva.
                  Urmarind cate clipuri pe Youtube,am dat pentru un unboxing cu multe carti de pe acest site si auzind preturile extraordinar de mici ,am pus repede-repede o comanda.
Ceea ce m-a dezamagit la acest site este faptul ca desi scrie ca unele carti sunt ,,disponibile'',veti descoperi ca de fapt ele nu mai sunt.Ca lipsesc de la editura,ca nu mai exista pe stoc ,etc.
Eu mi-am comandat initial 5 carti,din care am primit doar 3.Si mi le-am dorit extrem de mult pe toate,plus ca le-am prins la un super pret.Dar afacerea este incheiata,asa ca sa va spun putin despre cartile ce au ajuns in mana mea.
      Uitasem sa mentionez ca   livrarea gratuita in 24 de ore ,va fi valabila la comenzile mai mari de 85 lei.
Imi plac extrem de mult cartile  din colectia chic,deoarece costa extrem de putin.Acum o luna,costau nici mai mult,nici mai putin de 7-8 lei.
Un alt lucru minunat la acest site este faptul ca inscriindu-va la newsletter primiti o reducere de 5 lei,iar daca veti da comanda in maxim 24 ore de la primirea codului de reducere,oferta se va tripla.
Asa am reusit eu sa beneficiez de 15 lei reducere.Yey!

     Cartile sunt noi,au venit ambalate extrem de bine si cu siguranta voi mai apela la acest site.Dar voi comanda numai cartile ce sunt disponibile.


1.Lolita-Nabokov Vladimir-15 lei
2.Prevenirea bolilor cardiovasculare-Michel Montignac-1 leu
3.Amy pleaca in luna de miere-Julia Llewellyn-7 lei



Ca sa nu mai spun ca aici gasiti  Kindle Wi-Fi la cel mai bun pret din Romania. Si m-am hotarat sa pun bani deoparte pentru el.




Voi ati comandat de pe acest site?

15 comentarii:

  1. da. acum 1 luna. 8 carti si le-am primit pe toate. probabil ai cumparat cartile de pe noua interfata a sitetului pt ca eu cand am comandat nu ma lasa sa cumpar cartile epuizate..in fine sunt super buni

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,posibil:(
      La asa preturi mici trec cu vederea micile inconvenientele:))
      :* Ce carti ti-ai cumparat?

      Ștergere
  2. Am dat mai multe comenzi, toate au venit in regula. La una singura, nu era 1 carte in stoc la momentul comenzii si am asteptat cred ca aproape 1 luna pana sa mi-o trimita (mi-au trimis-o separat). In librarii nu se mai gasea (o carte de drept), iar in cazul alteia, cred ca nu se mai editeaza, insa m-au instiintat pe mail ca nu mi-o pot livra.

    Eu sunt f. multumita de site.
    Au oferte foarte bune si o multime de carti din care sa alegi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Diana:)
      Ar fi trebuit sa fiu mai atenta atunci cand am ales cartile,trebuia sa ma uit daca sunt pe stoc si cate exemplare sunt.
      Cred ca este singurul site din Romania bine pus la punct si cu super oferte.

      Ștergere
  3. Atlasul norilor

    Nici moarta, nici angajata

    Utopia

    Spaime si scarbe in Las Vegas


    Straniul caz al doctorului Jekyll si

    Zgomotul alb

    Valul pictat

    Recuperatorii

    Marele Gatsby

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O,wow:x Ce multe.
      Cred ca voi mai pune o comanda in curand.Am vazut niste titluri tare interesante la tine.Pupici

      Ștergere
  4. nu am comandat pana acum de la Elefant.ro... dar acum am intrat un pic si am vazut cateva carti super super.. la preturi foarte ok.. mai ales carti de medicina..
    prevad o comanda cat de curand..:D:D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da:)
      Mama si-a comandat de curand niste carti de aici ,ea fiind invatatoare.
      Sa imi spui ce ti-ai comandat:* Te pup

      Ștergere
  5. no offence, de departe preturile elefant nu sunt cele mai mici, mai cautati si alte oferte si va veti convinge; sa luam la intamplare "Marele Gatsby":

    librarie.net il vinde la 11 lei http://www.librarie.net/carti/166993/Marele-Gatsby-Editia-2011-Mircea-Ivanescu-Francis-Scott-Fitzgerald

    elefant la 17 lei http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-de-divertisment/romance/marele-gatsby-editia-iiiii-151268.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu neg:)
      Insa din ce sectiuni am cumparat eu(beneficiind de reducerea de 15 lei) le-am prins extrem de bine.
      Si ca sa iti dau un exemplu:cartea Imperiul pierdut
      1.Pret elefant.ro(7,92 lei): http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-de-divertisment/thriller-mystery/imperiul-pierdut-aventurile-fargo-190531.html

      2.Pret librarie.net(19,90)http://www.librarie.net/carti/181583/Imperiul-pierdut-Aventurile-sotilor-Fargo-Editia

      Deci :)....sunt promotii si promotii
      Ca sa nu mai spun ca pe elefant.ro 3 carti din aceasta serie le cumperi cu 24 lei.

      Multumesc totusi de informatie:) am sa ma uit mai bine si peste site-ul tau.O zi buna

      Ștergere
  6. Si eu am comandat o data de la ei aproximativ 7 carti si le-am primit in doua ture, dupa ultima tura am avut ceva timp de asteptat, dar zic ca a meritat pentru ca au niste preturi super bune:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da:)
      Si eu as vrea sa dau o noua comanda la ei insa chiar nu mai am timp de citit:(

      Ștergere
  7. Elefanţii noştri nu sunt câtuşi de puţin atât de buni pe cât se cred ei. Există numeroase incidente cu cărţi plătite şi pierdute pe drum, cărţi în format electronic plătite şi care nu se pot downloada, call-center care merge când vrea el, adică în pauzele de cafea ale angajaţilor şi multe altele pe măsură.

    ~Nautilus

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu despre ce vorbesti, eu am comandat deja cel putin 100 de titluri de la ei si mi-au sosit toate la timp. Cand nu mai erau in stoc unele carti comandate m-au anuntat telefonic. Deci, din partea mea 10 plus pentru ,,elefanti"

      Ștergere
    2. Nu stiu despre ce vorbesti, eu am comandat deja cel putin 100 de titluri de la ei si mi-au sosit toate la timp. Cand nu mai erau in stoc unele carti comandate m-au anuntat telefonic. Deci, din partea mea 10 plus pentru ,,elefanti"

      Ștergere