Cel mai bun rimel din lume

                     
 
     De nu stiu cate zile imi propun sa scriu acest post,sa va prezint care este rimelul meu preferat de cateva luni.
Insa au aparut multe activitati,review-uri,ootd care trebuiau scrise si iata ca abia acum reusesc sa va prezint marea mea iubire.
        Din punctul meu de vedere,cel mai bun rimel este cel de la L'oreal Double Extension  in varianta Black.
Nu sunt o mare fana a produselor L'oreal si mereu am considerat ca cele de la Maybelline sunt net superioare,dar iata ca acest produs face o exceptie.

      Descriere oficială :
În 2 timpi și 2 mișcări,
 genele tale sunt ultra-alungite și de un negru intens...

Etapa 1: baza fortifiantă, pentru gene imense cu până la 70%.
Datorită fibrelor vegetale care se depun și formează adevărate extensii, genele tale vor deveni mult mai lungi !
Formula pe bază de Ceramida R si Pro-Vitamina B5 fortifică genele, conferindu-le protecție și rezistență.
                                     
Etapa 2: pigmenți de cărbune pur pentru gene de un negru și mai intens...
Datorită pigmenților din carbune pur, de 2X mai intenși decat pigmentii clasici, genele tale vor fi de un negru intens, ultra-profund..


Ce imi place la el?
-faptul ca are doua capete:o baza fortifianta si rimelul in sine;
-ca ofera o alungire extraordinara
-ca nu este atat de ,,apos'' precum alte produse de acest gen
-ca ofera volum
-rezista pana la demachiere.Ca si exemplu: m-am machiat la ora 12 ,iar dimineata la 3 inca aveam rimel.A fost o zi lunga atunci:))
-ca dupa multe ore,rimelul nu se ,,sfarama'' si nu veti gasi puncte negre sub ochi





      Nu prea pot sa ma laud in privinta pretului(83 lei),insa nu mai conteaza acest aspect pentru ca sunt decisa sa il recumpar iar si iar si iar.
Il gasiti aici.




***Totodata am anuntat castigatoarea concursului sponsorizat de Marionnaud.O gasiti aici.

18 comentarii:

  1. Nu l-am incercat niciodata. Am vazut la cineva care l-a folosit si se vedea albul foarte tare si asta m-a descurajat sa-l cumpar :P te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da:)) Tin minte cand m-a vazut o prietena ca foloseam partea alba s-a speriat extrem de tare si m-a intrebat ,,tu lasi asa?".
      Da,arata ciudatel in schimb cred ca el ofera o foarte mare rezistenta a rimelul pe gene.
      Te pup:*

      Ștergere
  2. Da, este foarte bun. Il am si eu, insa am varianta waterproof. Ma crezi ca oricat m-as demachia, tot ramane rimel pe gene? Este extreeem de rezistent!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da? Mie imi e oarecum frica de variantele waterproof.
      Am descoperit in schimb un demachiant de la Blanchette (cred ca asa se scrie) este din Kaufland si demachiaza perfect totul.
      Chiar si tusul Essence waterproof pe care il demachiam atat de greu,acum cu ajutorul acestui produs dispare imediat:*
      Te pup:*

      Ștergere
  3. eu l-am avut. pur si simplu l-am urat!!!
    ma bucur ca tie iti merge:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da?Eu am citit numai pareri bune despre el:( Imi pare rau ca nu te-ai inteles cu el.
      Eu am incercat toate firmele posibile si imposibile si doar acest rimel si bineinteles cele de la Maybelline m-au multumit.

      Ștergere
  4. Este un pic cam scump.E bine ca te intelegi cu el:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,pe site-ul oficial este cam scump.Insa cred ca in supermarket e in jur de 60 lei sau in jurul reducerilor,promotiilor ajunge undeva la 40 lei.:)Pupici

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Daca vei avea ocazia sa il testezi ,ai sa vezi cat de bun e:x Mie imi place super mult.

      Ștergere
  6. Am noroc ca am genele dese si ma multumeste un rimel de la 15 lei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da:)) tu da:* Eu,cea mai putin norocoasa are nevoie de fel de fel de produse si artificii:))

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Da:( Din pacate e scump.Orice e mai scump la noi in Romania.

      Ștergere
  8. Și eu am avut unul parcă tot așa.Țin minte că doar o singură dată l-am folosit și nu mi-a plăcut pentru că baza albă+negru...pe genele mele rezulta o mascara gri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai auzit pe cineva care se plangea de chestia asta ,dar eu nu am intampinat probleme:-s

      Ștergere