Sneak Peek....

Iata ce cosmetice mi-au inseninat ziua....




Ce review ati dori sa scriu prima data?
Nu uitati sa va inscrieti la concursul Marionnaud de aici.Va pup

25 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cel mai hidratant balsam de buze din cate am incercat:)
      Si nu este ,,uleios'' ca altele:) Este minunat.

      Ștergere
  2. balsamul de la eos m-a tentat mult timp, inca de cand il vedeam doar pe ebay :x
    un review la fondul de ten Covergirl :-? pare interesant

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,balsamul de buze imi place.Este exact asa cum m-am asteptat sa fie.
      Voi lua in considerare cererea ta.Cel mai mediatizat produs va fi primul la review:))

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu drag. Rujul este Creme Brulee de la Revlon?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:*
      Rujul este in nuanta Creamsicle.Mi-ar fi placut si Creme Brulee,dar nu stiu cum de am ales culoarea de mai sus:))

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Da,se pare ca e cel mai iubit balsam de buze din state.Si pe buna dreptate,doar ca aici la noi costa enorm.

      Ștergere
  5. Mamamaaa , ti-au ajuns produsele! ;* Cand vrei sa ne vedem?

    RăspundețiȘtergere
  6. La anticearcan as vrea un review intai de toate. :P
    Sa le folosesti cu drag!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e produsul care imi place cel mai mult din toate.Se aseamana atat de mult cu un anticearcan de la Clinique pe care l-am folosit acum ceva vreme.E minunat:)

      Ștergere
  7. De unde ti-ai luat produsele? cat au costat? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am comandat prin intermediul unel fete ce locuieste in America :)
      Ele nu au fost scumpe,dar am dat in jur de 13 dolari transportul.

      Ștergere
  8. De un ti-ai luat eos? am auzit prea multe despre el sa nu-l incerc. sa nu spun ca arata dragut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am comandat din state.E tare bun,cel putin varianta care o am eu.Insa stiu ca se gaseste si in Romania.
      Dar costa prea mult aici in tara,daca apuci sa ti-l cumperi de pe ebay..daca nu ,poate in viitorul apropiat o sa mai dau o comanda si ne adunam mai multe.

      Ștergere
  9. physicians formulaaaa!ce bine arata!asteptam review!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Din punctul meu de vedere, ordinea articolelor ar trebui sa fie: 1. fondul de ten, 2. anticearcan, 3. blush. Cu poze, swatch-uri si toata distractia...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca o sa fac intai un review anticearcanului.Pentru ca imi place foarte foarte mult.

      Ștergere
  11. sunt foarte dragute produsele tale :X

    RăspundețiȘtergere