Misterul cardului Sephora





Da,un adevarat mister
Nu sunt indragostita de produsele lor,mai deloc.Consider ca au un pret mult prea mare pentru ceea ce pretind ca fac.Si am incercat multe.Incepand de la farduri pana la fondul de ten.
Dar nu intru in amanunte,probabil voi incerca sa fac o postare speciala pentru acest lucru.
Voi incerca sa gasesc alte produse mai accesibile care fac aceleasi lucru ca si cele Sephora.
Dar totusi de ce iubesc Sephora?
Pentru ca doar aici gasesc firme ca si Benefit,Urban Decay ,Too faced ,pensule si asa mai departe.
Pana acum un an nici nu stiam de existenta vreunui card de fidelitate.Insa dupa niste cumparaturi alaturi de alta maniaca(mama pr meu:”> ) am reusit sa depasim suma de 500 lei,iar vanzatoarea toata un zambet ne-a intrebat daca avem card de fidelitate.
Mai ,mai am intrat intr-o stare de transa ,de ziceai ca ne-a hipnotizat cineva si am dat amandoua din cap ca ,,NU’’.
Domnisoara din acel magazin ,foarte draguta ne-a spus ca acest card il putem obtine pentru cumparaturi mai mari de 300 lei.
Aici a intervenit frustrarea mea.
De ce nu ar da aceasta ocazie fiecarei persoane sa primeasca.
Poate eu vin o data pe an si cumpar de 10 mil si altcineva de 10 ori si cumpara de 1 mil.Adica,de nu am primi toti la fel?
Bine am aberat putin mai sus) nu as da in veci 10 mil pe cosmetice ,dar a fost un exemplu.
Toate bune si frumoase,imi dau datele persoanale ,si ma anunta ca in 3 luni voi primi cardul.
Vezi tu,draga doamne ca vine din Franta si nah.
 Dupa luni intregi de asteptare,gasesc plicul in cutia postala,aruncat,rupt .
OOhh multumesc inca o data sephora .Daca il fura cineva.
Nu am primit cadou decat un gloss,intr-o culoare foarte urata.pe care l-am aruncat.Nu cred ca ar fi folosit cineva asa ceva.
Avantajele cardului :
• 1 punct pt 1 leu cheltuit
• 650 pct= -10%
• o surpriza, cadou de bun venit
• invitatii exclusive la evenimente speciale.
Si acum,revin cu alte frustrari) in privinta acestui card.
Deabia daca ating pragul de 650 lei pot primi deabia 10 % reducere.Acuma pe bune.Cat de putin poate fi.
In luna ianuarie,odata cu reducerile de la Sephora,am reusit sa imi cumpar niste produse.Avand in vedere ca detineam reducerea de 10% am zis ca poate o pot folosi si mai scad din pret.
Stupoare.Reducerea se poate folosi doar la produsele ce nu intra la reducere.
Poftim? Adica..nu mi se pare correct.Punctele sunt ale mele si as putea sa le folosesc cand vreau.Nu trebuie sa am restrictii.
Si sa fim seriosi.La 200 lei primesc doar 20 lei reducere? Da e foarte putin.Si nu stiu de ce ,dar se intampla doar in Romania asa ceva.
Matusa mea locuieste in SUA,si detine acelasi card.Nu va spun cate promotii si cate suprize si cadouri a primit.
Iar ultimul punct.Cel cu invitatii exclusive ,hai sa o lasam balta))Ma amuza teribil.
In concluzie,daca aveti chef sa cheltuiti banuti in Sephora,intrebati domnisoarele de la casa si de acest card.:))Va veti amuza teribil cum incearca sa se scuze sau gasesc anumite motive de a nu il primi.
Mai ales daca faceţi cumparaturi mai mici de 300 lei.


Daca doriti un review la vreun produs anume:) Va rog sa ma anuntati sau sa lasati un comm.
Poate il detin si va pot ajuta:*
Voi aveti acest card? Ce s-a intamplat?Chiar sunt curioasa:d

17 comentarii:

  1. Eu cand am fost ultima data la Sephora pt a cumpara un parfum, mi s-a spus ca daca aveam card beneficiam de 20% reducere din pretul produsul.

    Cred ca pe langa beneficiile generale mai exista si promotii speciale.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru informatie:* Eu nu cumpar parfumuri din Sephora.Mi se par ca au preturi cam mari:d In schimb le comand de pe strawberry:d

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu tot incerc sa imi fac curaj sa dau comanda pe strawberry, dar inca nu am facut-o. E adevarat ca preturile la parfumuri la Sephora sunt maricele, dar e bine ca din cand in cand mai au promotii.

    Imi doream de mult card Sephora, desi nu sunt fana nr 1. Sunt de acord cu tine in legatura cu marca lor proprie - preturi si calitate.

    Ce mi se pare cel mai aiurea in legatura cu acest card e ca dupa ce ai cheltuit 650 ron, beneficiezi de un cupon de 10% reducere o data. Pe urma trebuie sa cheltui din nou 650 ron pentru un nou cupon, tot de 10%.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai asta ma enerveaza si pe mine.Reducerea este foarte mica si beneficiezi de ea o singura data.Matusa mea,cum am spus si mai sus detine acelasi card si la fiecare 100 de puncte primeste produse deluxe size:) de la benefit sau mini palete de la too faced.Mi se pare foarte dragut.Pe cand la noi :))
    Nu are de ce sa iti fie frica sa comanzi de pe strawberry:) Produsele vin intacte si au preturi foarte bune:d:)
    Plus ca au multe reduceri si cadouri pentru clientii noi:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Heyyyyy , iti dau dreptate! De mult vream si eu sa vorbesc despre asta . O sa scriu pe scurt ca sunt in oras.

    Am fost in sephora de 4 ori , si aici ma refer doar la atunci cand am cumparat multe , ca asa un parfum un ruj mereu iau.

    Prima data am facut cumparaturi de 600 lei si la casa mi-a umplut o punga cu monstre , testere si o geanta dupa care m-a intrebat daca vreau sa-mi fac card. Asta prin Noiembrie ....Mi-a zis sa o sa-mi vina cardul acasa in cel mult o luna , dar nici pana acuma nu mi-a venit!

    De atunci am mai fost de 3 ori cred , mereu cumparand de fiecare data de peste 500 lei . La casa ma intreba mereu daca am card , si ultima data m-am enervat si i-am zis : De unde frateee card , ca trebuia sa-mi vina in Decembrie si eu nici nu stiu cum arata , puctele mele de pana acuma unde s-au dus?
    Au cautat ele ce-au cautat si mi-a spus ca NU SUNT INREGISTRATA ... LOL ? Ca drept rasplata mi-a dat niste pensule cadou si imi trimit reduceri de 10 - 20 % prin posta .. si ce sa fac cu ele?

    Nu-mi mai place comportamentul unora din ele. Iti vorbeste de sus ,si iti recomanda niste produse care ele habar n-au cu ce se mananca . Sa nu mai spun ca au niste scocuriiiii ...

    Am observat cum se comporta cu mine cand cumpar de 5-6-7oo lei , si cum se comporta atunci cand iei doar un ruj :))))
    Si aici ma refer la sephora din Mall vitan.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Antonia pentru comentariu:*
    Stiu:) acelasi lucru se intampla in orice magazin Sephora.Toti in vorbesc de sus ,daca faci cumparaturi mai mici de 100 lei.
    Sau se plimba gardianul dupa tine,daca te vede imbracat mai naspa .
    Eu am patit chestia asta cand aveam pe mine doar o pereche de blugi ,o camasa si balerini.Probabil daca eram pe tocuri altfel statea treaba.
    Dar ,aici ma repet.In general oamenii din Romania sunt meschini si rai.In privinta vanzatoarelor.Parca le cauta dupa acelasi prototip:| pentru a lucra in magazinele Sephora.
    Imi pare foarte rau pentru ce ai patit:( sincer iti recomand sa comanzi de acum de pe strawberry:) se merita:*

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt de acord cu tine deea, nici eu nu cumpar parfumuri din sephora. am descoperit aoro.ro si sunt foarte multumita de ei. imi place cum scrii, am descoperit de curand blogul tau. lori

    RăspundețiȘtergere
  8. Am nevoie de parerea ta!
    [ http://www.facebook.com/photo.php?fbid=211136492239817&set=a.211130105573789.52946.196684357018364&type=1&theater ] multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  9. de asemenea,astept sa te inscrii la giveawayul meu http://letstalkaboutuss.blogspot.com/2011/05/my-first-giveaway.html :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur tare mult lori:* Nici nu stii ce fericita sunt cand aud asta:) Mai ales ca sunt la inceput de drum.
    Te astept la giveaway:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu recomand aoro.ro. Mi-am cumparat un Elizabeth Arden 5th Avenue si pana acum sunt foarte multumita...keep up the good work! ana

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult de tot ana:* Te mai astept pe blog

    RăspundețiȘtergere
  13. Ar trebui sa vizitati magazinele Sephora din Cluj ,daca vreti vanzatoare amabile. Cat despre parfumurile cumparate de pe net nu prea am incredere in ceea ce priveste originalitatea lor .

    RăspundețiȘtergere
  14. Ar trebui sa vizitati magazinele Sephora din Cluj ,daca vreti vanzatoare amabile. Cat despre parfumurile cumparate de pe net nu prea am incredere in ceea ce priveste originalitatea lor .

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu pana acum am fost multumita de Sephora. Nici cand m-am dus sa-mi iau cadoul de bun venit fara sa cumpar nimic nu s-au purtat urat. Ce-i drept, n-am primit punctele promise, dar nu prea ma intereseaza. De 2 ori pe an, sunt vanzari private unde ai 20% red la orice produs, asa ca nu-mi trebuie cupon de 10% red.

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu una sunt multumita de ei. Am fost la Coresi Mall in Brasov. Am luat doua geluri de dus si mi-au spus ca al treilea e gratis ca ar avea o oferta la ele. La doua cuparate al treilea este gratis. Am mai luat unul de pe raft le-a bagat in sacosica, a bagat un pumn de mostre(4-5 chestii) si m-au intrebat daca am card. Nu aveam deci mi-am facut si am primit odata cu cardul si cuponul care avea scris ca data viitoare primesc o oja de la ei. Am fost iar dupa o saptamana am luat cateva chestii din aceeasi categorie si pentru mama prietenului, tot doua la nr. Am intrebat daca mai au oferta cu doua cumparate al treilea e gratis si au spus ca doar la cardurile negre e asta. Ok... Au bagat alea in sacosica, alt pumn de mostre si mi-am primit si oja. Sunt curioasa data viitoare ce mai dau :))

    RăspundețiȘtergere