Wishlist

Astazi va prezint un wishlist.Tanjesc dupa urmatoarele produse de foarte mult timp.Sper ca intr-o zi sa ajung sa am macar 1 din ele:))
Am si o rugaminte pentru voi.Va rog sa imi lasati comm sa imi spuneti cam ce a-ti vrea sa cititi pe blog,ce vreti sa vedeti.Imi va fi mult mai usor sa fac postari daca pot sa ma ghidez dupa parerea voastra.
De asemenea,am nevoie de ajutor in privinta blogului.Nu stiu cum sa scap de unele elemente din partea dreapta a blogului si vreau ca pozele sa fie aranjate mai ok.Daca se pricepe cineva rog sa imi dea un mail.:) Voi recompensa persoana care ma ajuta.
Acum sa trecem la wishlist:)
1.Fond de ten Dior SkinNude-am citit numai pareri bune despre acest fond de ten si imi doresc tare mult sa il incerc.

2.Kit pentru sprancene


3.Oje in nuante cat mai pastelate:x

4.Pudra translucida.Foloseam pana acum ceva de la BareMinerals,dar s-a terminat:( Am nevoie urgent de una.Dar cu bugetul stau prost in perioada aceasta:))


5.Rujuri Nyx.Si mai exact nuanta Tea Rose,Baby Pink si Louisiana.

6.Pensula Stippling. Nu am mai reusit sa prind niciuna pe elf:))

7.Nars Laguna:x:x:x:x

8.Seturile de la Benefit.Eu nu le-am vazut in Sephora.Insa pentru 2 mil cred,primiti urmatoarele produse in varianta full.Mi se pare a fi o afacere tare buna.Daca le-ati vazut prin sephora,va rog sa ma anuntati:))


Si nu in ultimul rand doua produse de la Lush.:( Am inteles ca sunt geniale,dar:)) nu sunt fonduri momentan.
a) Gel de dus sub forma de jeleu

b)Ulei solid bronzant



Stiu ,stiu:))) Multe produse ,dar ce sa-i faci:) Pentru asta exista un wishlist:x
V-am pupat pe toate:* Si nu uitati sa dati un comm:)) mititel:)

2 comentarii: