Blog Sale+Tag Day



Buna dragelor!
Cum a fost weekend-ul vostru?
Astazi am actualizat rubrica blog sale si de asemenea m-am gandit sa fac toate tag-urile primite in cursul saptamanii.


Asadar,multumesc Liz,It's Friday Somewhere si Ladybird pentru premiu:)
Si acum ar trebui sa spun 7 lucruri despre mine:
1.Nu suport inghetata si nici sucurile ce au acid
2.Imi doresc foarte foarte foarte foarte mult sa ajung la UMF.:))) Am devenit obsedata si terorizez pe toata lumea,inclusiv pe voi
3.Imi doresc sa vizitez cat mai multe tari(urmatoarele ce trebuie bifate:Marea Britanie,Portugalia,Olanda si Danemarca).Multu nu:))
4.Am un cult si o stima deosebita pentru tot ceea ce tine de familie.Mai bine spus,sunt o familista convinsa.
5.Mi-am dat seama ca am prea multe farduri si am decis sa nu mai achizitionez nimic.
6.Nu am rabdare si nu pot explica nimic,nimanui:))
7.Sunt in zodia Taur si multe persoane imi spun ca sunt incapatanata.Incep sa ii cred.

Dau acest tag mai departe tuturor celor care nu l-au facut pana acum.:)

Si

Tag: 5 sub 20 lei
1.Crema de gommage de la Cosmetic Plant: exfoliaza foarte bine tenul si nu il usuca;(7-8 lei)

2.Lip stain-ul de la Oriflame-nuanta red: rezista destul de mult pe buze si nu iese in evidenta.(8lei)

3.Lotiunea pentru tratarea unghiilor cu vitamina B 12 de la Farmec: chiar intareste unghiile si ajuta la regenerarea lor;(6 lei)

4.Sarea de baie Lush: este atat de hranitoare si miroase foarte foarte bine:x(16 lei)



5.Demachiant Herbagen cu ulei de masline: curata bine si miroase frumos(10 lei)

Nu uitati sa vedeti ce ofer spre vanzare la blog sale:)
Va pup si o duminica frumoasa!

5 comentarii:

  1. Esti prima persoana pe care o cunosc careia sa nu-i placa inghetata :))
    PS:Nu am ajuns inca la posta sa ridic coletul.Maine de dimineata merg ptr ca nu mai am rabdare :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sweet Crazy Lollipop

    Mda:) Nu suport inghetata:))) Sunt o persoana care nu suporta frigul si chestiile inghetate de fel.:*
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Londra nu e o tara :)) :*

    RăspundețiȘtergere