Iherb Order

Dupa cum bine stiti e plina blogosfera de posturi privind comenzile pe Iherb.
Eu cum vad un astfel de titlu,intru repede sa vad noile achizitii .
Astfel am descoperit in randul celor 4 comenzi date produse extraordinare,drept pentru care am sa vorbesc intr-un post separat despre ele.
      Avand putin timp la dispozitie am zis ca e cazul sa va prezint produsele cumparate cu ocazia ultimelor 2 comenzi:)
Si anume:

 Pentru ca aveam nevoie de o masca de fata am ales-o pe aceasta de la Aubrey.Si desi se poate folosi pe post de scrub/masca mentionez ca mie nu imi place absolut deloc.Miroase extrem de tare a alcool si presimt ca nu o voi mai folosi.Pretul a fost in jur de 8$.
 Mi-am dorit inca din vara setul Core Collection de la Real Techniques si in sfarsit le am. Le-am folosit intens in ultimele zile si acum imi doresc si setul pentru ochi.

 Un alt produs destul de interesant este ,,eye balm-ul'' de la Bee Naturals. E ca un balsam de buze,doar ca este destinat pentru zona ochilor. Are numai ingrediente bune(ulei de jojoba,ulei de masline,vit E etc) si imi place sa o folosesc noaptea in jurul ochilor iar dimineata nu mai simt nevoia de a aplica o alta crema in aceasta zona.Il mai folosesc si ca balsam de buze,dar si in zona cuticulelor.E multifunctional si destul de ieftin 4-5$.
 Sunt o mare fana a trandafirilor.Si mai ales cei folositi exclusiv pentru dulceata.Au un miros sublim si aceasta apa de trandafiri reda acea mireasma cu succes.O folosesc pentru a-mi parfuma asternuturile de pat,dar si pentru corp.O ador
 Si pentru ca nu suport vitaminele normale am spus ca e cazul sa le incerc pe cele efervescente.Inainte consumam Supradyn insa 10 tablete costa 30 lei,ceea ce mi se pare destul de mult.Acum cu acelasi pret am beneficiat de 30 pliculete.Iar gustul este chiar bun.
Iar ultimul produs,aproape consumat este aceasta ciocolata.Care desi a fost destul de scumpa nu m-a dat pe spate.Nu cred ca o voi recumpara pentru ca este muuult prea dulce pentru gusturile mele.
Am mai cumparat de asemenea si un balsam de buze Madre Bees si un balsam pentru par Beautiful Curls(care btw e a 2-a oara cumparat,mama il adora) insa le-am lasat acasa.
 









Voi ce produse iubiti de pe iherb?

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Pentru prima comanda este gratuit.Gasesti coduri de reducere pe unele bloguri:d

      Ștergere
  2. tanjesc sa comand , inca nu am facut-o ...mentora mea care se ocupa cu invatatul meu in alde d-astea este ocupata si nu indraznesc sa-i cer indicatii pas cu pas pe privat :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant bloggul tau. Am si eu unul micut, la inceput de drum. Astept parerea ta sincera printr-un comentariu.. Te pup ! :* http://www.culore.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere