Empties of the month

Buna dragelor!
Ce mai faceti? Stiu ca a trecut foarte mult timp de cand ne-am auzit ultima data ,dar am simtit nevoia de a face o pauza.
Ba mai mult,acum o saptamana ma gandeam sa inchid blogul dar observand ca in ultima vreme am avut 8 abonati noi,am zis ca merita sa ,,resuscitez'' acest blog pentru inca o data.
       Pentru astazi v-am pregatit o postare pe care eu o citesc/urmaresc cu drag pe diferite canale si bloguri.
Ador sa vad ce produse au mai terminat dragele mele colege si ce impresie le-au lasat.
Am terminat cateva produse si le-am adaugat intr-o punguta pentru a vi le prezenta.
Asadar......ele sunt:
 Concealer Mac Select Moisturecover: un concealer cu acoperire mica spre medie ,dar care ofera o iluminare frumoasa. Pentru cearcanele mele nu si-a facut treaba perfect,asa ca nu il voi recumpara.
Plus ca nu imi place ambalajul deloc.Ramane destul de mult produs pe fundul tubului si nu il pot scoate.

Concealerul Erase Paste de la Benefit: un corector atat de laudat ,dar care mie nu mi-a placut deloc.
Textura este lipicioasa si  desi rezista pe parcursul zilei are o acoperire medie.Nu il voi recumpara.

Rimelul Supershock Avon: nu imi place,nu il voi recumpara.Periuta este mult prea mare si am avut impresia pe final imi raneste ochii destul de mult.Nu il voi recumpara:))

Rujul Maybelline in nuanta Sweet Pink: mi-a placut destul de mult deoarece imi hidrata buzele si avea o rezistenta medie.Desi l-am folosit intens nu da urme ca s-ar termina prea curand.A trebuit sa il arunc pentru ca in ultima vreme a capatat un gust foarte amar.

Sampon Pantene Aqua Light: l-am terminat acum o luna,atat de greu pentru ca eu sunt genul de persoana care foloseste cate 3 sampoane in paralel.Asta pentru ca scalpul se obisnuieste 
  cu un anumit tip de sampon si dupa o anumita perioada de timp se ingrasa destul de repede.

Mi-a placut si gasiti un review detaliat aici.

Gelul de curatare Deliphy:primit cadou de la verisoara mea.Nu imi place deloc...usuca tenul intr-un mare fel si nu face spuma.Doar modul de dozare imi place.

Crema de fata Mineral Activ:gasiti un review detaliat aici.


Serul Lancome: desi il am de mai bine de un an nu l-am folosit decat de vreo 5 ori.Asa ca acum este timpul sa il arunc.



Voi ce ati terminat in ultima vreme?

8 comentarii:

  1. dar folosesti concealer la greu nu gluma:))

    RăspundețiȘtergere
  2. la corectorul de genul celui mac, cand nu mai prinzi cu 'pensula' lui, ia o pensula lunga si subtire, pentru buze sau ceva. eu am fost surprinsa cat ma mai tin daca le folosesc asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As fi vrut sa il tai,dar sper ca este valabil la noi programul ,,back to mac'' sa returnezi un nr de 6 produse pentru a primi un ruj sau fard.Tocmai de aia prefer sa il pastrez intact:)

      Ștergere
  3. Un ce mi-e ciuda pe mine cand descopar ca nu am folosit un produs si tre sa-l arunc caci expira..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da:) Tocmai de aia am decis sa nu mai fac abuz:)) Cumpar doar strictul necesar.

      Ștergere
  4. Si eu care-mi doream corectorul de la Benefit... m-ai pus pe ganduri :))
    Tocmai te-am descoperit ....
    Poti trece si tu pe la mine si sa te abonezi daca iti face placere
    http://btl-allysa.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am fost multumita de el.Nu il voi recumpara mai mult ca sigur.
      Am sa trec imediat pe blogul tau:*

      Ștergere