What's going on?!?!



Buna seara dragelor:)
   Stiu cat este ceasul,insa cand te apuca scrisul la ora asta(mai ales dupa o buna perioada de timp) apuci repede laptopul in brate si te rogi ca acest moment sa nu dispara in cateva secunde.
Stiu ca nu am postat de foarte, foarte multa vreme insa am avut nevoie de o pauza.Facultatea,examenele ce au inceput si de ce nu,lenea si-au spus cuvantul.
        De curand(bine ,sfarsitul lunii aprilie) am implinit 20 de ani.
Nu stiu daca sa ma bucur sau nu mai ales ca abia acum incep sa ma maturizez,sa imi pun ordine in ganduri si incerc pe cat posibil sa stiu ce vreau de la viata.
Grea misiune,insa trebuie sa imi fac o lista de prioritati si sa o urmez cu strictete.
    Nu am sa mint,cand va spun ca aveam de gand sa abandonez blogul.Drept pentru care desi in ultima vreme am terminat mai mult de 6 produse,le-am aruncat la gunoi,fiind convinsa ca asta a fost tot,povestea a fost incheiata.
  Si am trait cu sentimentul asta saptamani bune,pana intr-o zi cand m-a sunat curierul sa ma anunte ca am primit un colet de la Bioderma.Am testat un produs nou-nout de care sunt foarte incantata,dar am sa va povestesc cu alta ocazie despre el.
     Abia atunci am redescoperit placerea de a testa un produs nou,au inceput sa ma manance palmele si degetele si abia asteptam sa povestesc cuiva despre acest fapt,desi sunt sigura ca mi-am pierdut din cititoare o data cu absenta mea.
      Am realizat ca eu nu pot sta departe de blog,nu pot sa nu citesc in fiecare zi un blog,sa urmaresc un videoclip,sa imi fac liste de dorinte si produse de testat.
Am si primit cateva mail-uri in acest timp,in care mi se cerea in mod direct sa imi motivez absenta si pe aceasta cale vreau sa multumesc tuturor celor care mi-au simtit lipsa si m-au sustinut neconditionat.
              Si tot de curand,am inceput sa fac miscare si sa mananc sanatos.Vreau sa fiu vegan si as vrea sa imi povestesc experienta.Motiv pentru care,fiind colaborator Adevarul am vorbit cu cei de la conducere si mi-au oferit acceptul cu privire la acest nou proiect.
In alta ordine de idei,as vrea sa va prezint o noua bloggerita(Monica) care ma face sa intr-un in delir cu fiecare postare a sa.Are atat de multe produse de prezentat,iar felul ei de a scris este simplu si precis.Un pic de sustinere nu ar strica:)

Acum va las,imi este mult prea somn.Va doresc o seara minunata in compania melodiei care m-a obsedat in ultimele zile.Kisses



7 comentarii:

  1. Bine ca ai revenit...a da inceputile de blogging sunt grele dar frumoase =D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks Lucia:* Nu cred ca voi putea vreodata sa renunt definitiv la blogging:)

      Ștergere
  2. Bine ai revenit! Noi te asteptam oricand, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur sa te aud din nou , si la multi ani , chiar te-ai maturizat ! te astept la mare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc tare mult pt sustinere,esti o draguta! Abia acum am vazut postarea ta:) La multi ani!(Cu o foarte mare intarziere) Te pup!

    RăspundețiȘtergere